8 Reacties
2 jaar geleden
Jeetje wat moet jij geschrokken zijn! Denk je eraan dat ze glas heeft ingeslikt? Als je je erge zorgen maakt, bel je nu nog een keer, daar zijn ze voor. Wat mij altijd goed helpt, is duidelijk aangeven wat ik wil, dus: ik ben geschrokken en maak me zorgen, ik wil dat jullie haar nakijken. Of ik wil dat jullie me gerust stellen. Sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op Lauwiene
Jeetje wat moet jij geschrokken zijn! Denk je eraan dat ze glas heeft inges ...
Ja, ik zit hele tijd te denken of er misschien toch een stukje heeft ingeslikt. Ik zit echt al sinds gisteren te huilen. Toen ik aangaf of ze haar wilden onderzoeken zeiden ze dat het een hele heftige onderzoek is en dat ze met een slang in haar keel moeten 😭 Ik voel me zo radeloos. Ze is wel verder heel vrolijk en eet goed. Een stukje glas zou toch pijn moeten doen? 🥺
2 jaar geleden
Reactie op L1310
De koorts en zo zal wel goed komen, maar ik zou de wondjes wel even laten c ...
Pfff ja en echt vervelend dat de hap/ha mij niet gerust kan stellen. Kan er niet van slapen gewoon
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem123abc
Ja, ik zit hele tijd te denken of er misschien toch een stukje heeft ingesl ...
Dat klinkt als heel naar voor een kleintje! Als ze nu goed opknapt dan denk ik eigenlijk dat ze of ziek of dat het stukje er dan al uit. Zou wel zielig zijn, moet echt pijn hebben gedaan 🥺 Houd haar goed in de gaten en als je twijfelt, bel je gelijk!
2 jaar geleden
Reactie op Lauwiene
Dat klinkt als heel naar voor een kleintje! Als ze nu goed opknapt dan denk ...
Dankjewel, heel lief van jou❤️ Op de val reageerde ze echt helemaal niet. Even verbaasd, daarna was ze weer aan t lachen 🥺