Sinds de vakantie ( juli/begin augustus) slaapt me dochtertje ontzettend slecht.
Zodra ze “ Sofia gaat slapen” hoort rent ze naar ons bed. ( op vakantie sliepen we met ze alle op 1 kamer )
Zij wilt nu gewoon niet in haar eigen bed slapen. Voorheen sliep ze geweldig zodra haar lichaampje haar bed aanraakte was ze al weg. Soms laten we door vermoeidheid haar in slaap vallen bij ons in bed. Maar zodra we haar willen optillen krijst ze wakker. Soms lukt het om haar kamer binnen te komen terwijl ze slaapt maar wordt ze meteen wakker als we haar in haar eigen bedje leggen.
Ohja, soms slaapt ze meteen als ze in bed ligt en dan denk ik yeey het is vandaag gelukt. Wordt zij altijd exact na 1 uur krijsend wakker en is niet meer troostbaar
Ik vind het heeel lastig. Ik wil dat zij gewoon weer slaapt in haar eigen bed. Ik weet dat ze het kan. Als zij bij ons slaapt kan ik helaas mijn slaap niet vinden. Zij beweegt super veel.
Ook ben ik zwanger van de 3e en merk ik dat dit me echt uitput. Ook wil ik niet dat ze gaan wennen dat zij bij ons mag slapen. Straks is de baby er en slapen we met de hele familie in 1 bed🤓
Het ene moment denk ik misschien een slaapregressie? Misschien verlatingsangst? Misschien nachtmerries?
We hebben van alles geprobeerd in haar kamer. Nachtlampje, screenprotector, white noise met haar slapen in haar kamer en dan voerzetten in haar bedje. Dit werkt allemaal niet.
Als iemand tips heeft hoor ik het heeeeeel graag
xx een uitgeputte mama
Wij hebben dit al sinds december. Echt vreselijk.
Hoe gaat het middag sla ...
Het middag slaapje gaat verassend goed. In haar eigen bedje. Als ik dr dan in bed leg is het een klein huiltje maar dan slaapt ze meteen.
Jeetje vanaf december pfff