7 Reacties

2 maanden geleden

Vestjes, blousjes en wat dunnere truitjes altijd safe (denk ik).

2 maanden geleden

Ik vind het ook lastig in deze periode, de temperatuur wisselt ook zo snel. Soms is het dan 's ochtends een lekkere trui en 's middags een shirtje. Het is wat het is. Ik ben wel erg fan van een hemd van merinowol als basis, dat reguleert temperatuur goed dus dat kan er met dit weer altijd wel bij. Laagjes met een vest oid is vast heel handig, maar onze meid vindt het niks haha. Altijd hemd+shirt of hemd+trui hier.

2 maanden geleden

Ik koop echt winterkleding toch al wel. Maar naast dikkere truien en sweaters, ook longsleeves, van die t-shirts met lange mouwen. Die zijn voor nu ideaal. Voor nu heb ik een tussenjasje van Zeeman, maar als het echt kouder wordt dan echt een winterjas. Verder gebruik ik ook giletjes die nu helemaal in zijn. Fijn om over een longsleeve aan te doen. Heb een paar hele leuke giletjes en longsleeves gekocht bij Jola mode. Die longsleeves kun je in de winter ook nog gebruiken, onder een tuinbroek, salopette of overgooier jurkje. Je kan ook nog een t-shirt met vestje aan doen en lange broek. Maar voor deze periode zweer ik bij longsleeves. Moet ook zeggen dat met dit wisselend weer haar kast er ook heel raar uitziet: zomer-herfst-winter, alle seizoenen liggen er hier nog in. Elk seizoen op een eigen plank 😂

2 maanden geleden

Ik vind het vooral lastig wat ik snachs aan moet trekken... hij lijkt eht in zijn zomerzak toch echt koud te hebben. Hier vanacht maar 5graden. Hij ligt nu in bed met lange pyama en herfstzak van puckababy

2 maanden geleden

Vooral veel longsleeves. Thuis en op de opvang is de temperatuur redelijk constant dus dan is een longsleeve ook in de winter genoeg. Soms een gilet erover als het wat kouder aanvoelt. Ik koop altijd maar een paar truien. Die heeft ze alleen maar aan op echt koude dagen als we naar buiten gaan. En een vest is ook altijd handig. Vooral zo'n borgvest is in deze tijd fijn. Ik vind het dan juist weer lastiger met broekjes. Vind veel broekjes te dun.

2 maanden geleden

Reactie op Puk131022

Ik vind het vooral lastig wat ik snachs aan moet trekken... hij lijkt eht i ...
Hier ook sinds 2 dagen de winterzak hoor. Daaronder romper katoen lange mouw en broekje katoen.