24 Reacties

één jaar geleden

Het doet me goed om dit te lezen❤️

één jaar geleden

Mooi gezegd, helemaal eens!

één jaar geleden

Heb je geprobeerd zijn bedje met een kruik te verwar….. haha grapje! Zo eens met wat je schrijft ♥️

één jaar geleden

Heel fijn om dit te lezen!! Ik antwoord automatisch met ‘gaat goed hoor’, want ik heb geen zin om hun reacties aan te horen als ik wel naar waarheid antwoord😅

één jaar geleden

Reactie op Jochies_mama

Heb je geprobeerd zijn bedje met een kruik te verwar….. haha grapje! Zo een ...
Hahah ik dacht echt meen je dat nou… humor🤪

één jaar geleden

Helemaal waar! Dat het zelfs een uitdaging wordt om je haar te wassen 😅

één jaar geleden

Amen! Dank je voor je bericht! Zo herkenbaar.

één jaar geleden

Heel herkenbaar, prachtig verwoord!

één jaar geleden

Mooi geschreven! Het moet gezegd worden. Mijn ervaring is wel dat als je eerlijk bent over je gevoelens en de dingen niet leuk zijn aan de baby-fase, je toch wel veel herkenning krijgt van de moeders om je heen 🤍 En niet te vergeten: moeder is de overtreffende trap van moe.

één jaar geleden

Ohh herkenbaar! Vooral dat ik bijna alles wat ik doe gehaast en gestresst doe, omdat ik ben bang dat ze gaat huilen als ik alleen met dr ben.

één jaar geleden

En zo is het!! Ook al is dit prachtige meisje na 2 geweldige boys meer dan welkom, het is soms gewoon zooo pittig!

één jaar geleden

Heel herkenbaar mooi geschreven

één jaar geleden

Amen! Heel herkenbaar hier ook zo. Heel mooi verwoord!

één jaar geleden

Dit is precies hoe ik me vandaag voelde! Ik ben super gezegend met twee gezonde kindjes maar ik ben bekaf. Gelukkig is daar dan altijd mijn moeder die me voor 100% begrijpt. Bedankt voor je woorden. 🤍

één jaar geleden

Hear hear! 🙌🏻

één jaar geleden

Dankjewel voor je mooie woorden❤️

één jaar geleden

Hallelujaaaah amen 🙌🏼 Maar wat je zegt, een baby heeft 9 maanden in de buik gezeten mogen de mama's én babies eeeeeven bijkomen

één jaar geleden

🙏🙏🙏

één jaar geleden

Zeker herkenbaar. Zo vermoeiend ook om je elke keer zo gehaast te voelen. Wanneer zou hij komen... Kan ik nog even snel dit doen... Zal ik hem nu wegleggen of nog 5 minuutjes wachten... Oh hij is alweer wakker... Ik ben ook moe. Maar zeker ook verliefd!

één jaar geleden

Wat goed dat je dit neer zet! Precies zoals het is! Ik voel me gezegend met 2 kindjes maar mijn dochter is net 3 jaar geworden en ze maakt het me zo moeilijk met haar gedrag!! Waardoor ik soms wel is denk ... wauw wat heb ik dit onderschat 2 Kids dicht op elkaar.. vooral als ze alle 2 tegelijkertijd staan te schreeuwen om aandacht🤣