18 Reacties

één jaar geleden

Hey hey, ik voelde me na 6 weken en veel slaap echt goed. Maar nog steeds blijft een wandeling fysiek heel lastig, elkem uitstapje eigenlijk. Ik slaap dan het liefst eventjes en moet echt bekomen. Jeansbroeken kan ik wel terug in, maar doet gwn pijn aan mijn snee. Dus hier zijn het rokken en kleedjes. Ik heb een goed herstel, denk ik.

één jaar geleden

Ik was na 3-4 weken wel weer de oude qua herstel. Helaas nog wel zenuw schade van de ruggenprik. Na 2 weken had ik m'n eigen broeken (hogere fit) weer aan, maar nog wel een zachte flubber buik die nu door m'n broek in 2en wordt gesplitst terwijl ze wel comfy zitten 😅

één jaar geleden

Hebben jullie ook een bolle maag na de keizersnee? Bij mij nu 4 weken geleden en m'n maag staat echt naar voren:-(

één jaar geleden

Bij mij is het nu dik 2 maanden geleden maar nog steeds echt een bolle buik. Mijn stretch high waist broeken heb ik wel aan maar die zitten nog niet lekker bij m’n buik. Ook qua shirtjes maar gewoon een maat groter gehaald inmiddels. Ik voelde me wel snel weer goed, nu soms nog een steekje hier en daar onder het litteken, maar kan alles weer

één jaar geleden

De dag na mijn keizersnede stond en liep ik al kleine stukjes. De wond was binnen een paar dagen gesloten en snel geheeld maar ook ik heb nog altijd een zwelling in mijn buik. Ook heb ik vaak last van mijn rug en heupen, ik weet niet of het daar vandaan komt maar heb het wel sindsdien. Ook mis ik nog een stukje energie, althans ik raak snel moe bij bijvoorbeeld een wandeling

één jaar geleden

29-9 keizersnede gehad dus bijna 10 weken geleden. Na 3 weken ging partner weer werken, toen kon ik mezelf met de kleine redelijk redden. Nu nog last van een trekkende wond (vanbinnen) eind van de dag, als ik teveel heb gedaan. Ik ben geen type dat graag stil zit dus de eerste weken wel veel pijn gehad omdat ik teveel wilde. Nu nog wel snel vermoeid maar voel me al een stuk beter en kan alles en doe ook alles. Ik heb veel last van mijn rug, heb het idee dat dit komt doordat je eerst je buikspieren niet kon gebruiken en daardoor gaat compenseren vanuit je rug.

één jaar geleden

Bij mij is het bijna 10 weken geleden. 2 weken geleden met wandelen had ik er voor het eerst helemaal geen last meer van. M'n buik is nog wel flubber en boven het litteken heb ik wel echt nog zo'n kwab helaas. Dus ik draag nog steeds zwangerschapsbroeken en ga shoppen voor grotere gewone broeken.

één jaar geleden

Reactie op noma14

29-9 keizersnede gehad dus bijna 10 weken geleden. Na 3 weken ging partner ...
Ohja, ik heb wel nog zo’n flubberrol hangen maar kon wel met 3 weken weer mijn oude high waist broeken aan

één jaar geleden

Hier 10 weken geleden, ik kon de eerste week zo goed als niets, pas na 4 dagen kon ik alleen een beetje rondlopen. Een week later had ik bijna nergens last meer van buiten mijn buikspieren en snel vermoeid. Rond 3 weken voelde ik zo goed als niets meer enkel soms nog eens een raar gevoel in de snee. Mijn buik was direct plat, alsof er niets gebeurd was, na een paar dagen kwam er dan toch een hangend buikje die er nu nog steeds is... Ook boven de wonde staat het gezwollen en voel ik nog steeds niet veel. Kan een jaar duren blijkbaar

één jaar geleden

27 10 een keizersnede gehad. Was na 2 weken weer op mijn oude gewicht en kon de spijkerbroeken weer aan. Loop nu alle dagen weer zo'n 5 a 6 km. Maar net hoe je keizersnede is verlopen en hoe fit je voor de tijd was denk ik..

één jaar geleden

Ik heb 26-10 een keizersnede gehad. Wordt nog regelmatig teruggefloten door mijn lichaam! Mijn buik wordt steeds platter, maar is er echt nog niet. Schijnt zeker 3 maanden te kunnen duren.. We wachten maar geduldig af😌 Ondertussen wandel ik wel heel veel!

één jaar geleden

30 september is hij geboren. Eerste paar dagen kon ik niet op of neem en douchen was een hele opgave. Na 6 weken ging het weer super en deed ik alles weer zelfstandig. Man heeft de eerste 2 weken voor de kleine gezorgd. Al met al zou ik zeker weer voor een keizersnede gaan in de toekomst. Helaas weet je van te voren niet of je een goed en vlot herstel hebt.

één jaar geleden

Ik heb op 13 oktober een keizersnede gehad. Kon na een week ofzo wel weer normaal lopen. Na 4 weken was de pijn zo goed als weg en nu (bijna 8 weken) voel ik echt helemaal niks meer.

één jaar geleden

Hier 13-10 keizersnede gehad dit keer kon ik na 1 week alles zelf weer en na 2 weken me oude broeken weer aan denk wel dat dat komt omdat ik al zo’n kwab had van de vorige keizersnede dus daar waren de broeken al naar 😅

één jaar geleden

11-10 keizersnee gehad en kon na een week weer alles wel met af en toe hulp van pijnstilling. Nu bijna 8 weken geleden en heb sinds 2 weken weer m’n oude broeken aan. Zaten nog een beetje strak maar gingen wel dicht 🙃

één jaar geleden

Ik had 14.10 mijn keizersnede. Ik was heel snel terug op de been. Wel voelde ik pijn als ik teveel deed, en dat zo de eerste 4 weken. Vanaf week 5 mijn zwangerschapskilos kwijt en terug jeans aan. Ik heb ook nog een flubberbuik en erger me daar nogal aan. Ja geduld is niet mijn sterkste kant. Hopelijk komt er snel verandering in.

één jaar geleden

Reactie op Belle41

Ik had 14.10 mijn keizersnede. Ik was heel snel terug op de been. Wel voeld ...
Ja dat heb ik ook, ik zit nu in week 5 Maar heb nog steeds de zelfde kilos.. voorheen had ik een platte buik maar pas geen 1 broek meer, al haal ik maten groter dan zit het bij me benen weer te wijd. Ik heb echt een onderbuikje wat in de weg zit ( bolachtig) had jij dat ook?

één jaar geleden

Ik ben misschien heel voorzichtig, maar ik wil graag dat mijn lijf het over 20 jaar ook nog steeds goed doet! Nu 9 weken later ben ik nog voorzichtig met tillen en ga ook nog naar de fysio om rug, bekken en buikspieren te laten controleren. Ik heb gewoon zelf een afspraak gemaakt bij een bekken fysio. Gek eigenlijk dat er na zo’n grote operatie geen ‘revalidatie’ traject is zoals bijvoorbeeld bij een operatie aan je kniebanden.