61 Reacties

één jaar geleden

Onze jongeman is afgelopen week begonnen met sociaal lachen. Super leuk! Hij doet het nog niet heel vaak maar ik krijg elke ochtend toch wel minimaal 1 grote tandloze lach van hem. Het was echt van de ene op de andere dag en niet te missen. 😊

één jaar geleden

Geen tekst nodig. Kijk dan…😍😍😍

één jaar geleden

Kleine meid rolt van buik naar rug ❤️

één jaar geleden

Mijn kleine manneke kon na de geboorte nog niet goed aanhappen, dus hebben we de eerste dagen met een spuitje bv gevoed en daarna met fles/tepelhoedje. Inmiddels kan hij het wél en nu doen we elke voeding zonder tepelhoedje. Ik ben zó blij en zo trots op hem dat het hem is gelukt! 👏🏻 Dat is voor hem ook veel fijner!

één jaar geleden

Vandaag voor het eerst een bewust lachje gezien toen ze mijn stem hoorde 🥰 net te laat met de camera natuurlijk haha.

één jaar geleden

Vandaag 1 maand oud en vannacht werden we getrakteerd op de eerste nacht doorslapen 🥳😍 laatste fles om half 10, daarna pas half 7. Elke dag is al een feestje met hem, maar nu ‘s nachts ook. Yay!

één jaar geleden

Vandaag heeft ons premature meisje voor het eerst een trui maat 50 aan en een luier maatje 1. Heerlijk om nu wat meer “normaal” te voelen

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft vannacht 1 uurtje in haar eigen bedje geslapen 😍

één jaar geleden

Mijn dochter is 1,8kg aangekomen sinds de geboorte en ik ben ZO trots op mijn melk😂. Alle pijn, ongemak en tranen toch waard

één jaar geleden

Vanmiddag naar een tuincentrum geweest en koffie gedronken daar. De hele tijd heeft ons meisje geslapen 🤭

één jaar geleden

Een bewuste klein lachje 😍 De niet bewuste lachjes in haar slaap 😍 Mega dramatisch spartelen als ik haar verschoon 🤣 Heerlijk kind

één jaar geleden

Trots op ons sterke kereltje!💙

één jaar geleden

Toen we overstapten van bv naar kv moest ons zoontje heel erg wennen aan het boeren dat daarbij hoorde. Hij vond het zichtbaar eng. Raakte echt in paniek als het boertje kwam, heel zielig, en deed dan ook heel hard zn best om het boertje binnen te houden en naar beneden te drukken. Daardoor duurde het altijd heel lang (vaak wel een uur) en uiteindelijk hielp het hem natuurlijk niet. Sinds een paar dagen is het makkelijker en komt het boertje sneller en zonder dat hij ervan in paniek raakt. Toch een trots momentje dat hij deze fase ook weer uit is en geleerd heeft dat dit beter is.

één jaar geleden

Vandaag van buik naar rug gerold😁 Liet hem heel ff alleen in zijn box op zijn buik om een flesje klaar te maken en toen ik hem wilde oppakken lag hij op zijn rug😂

één jaar geleden

Onze zoon lacht bewust naar ons. Soms met geluid. Zoooo schattig. En sinds deze week lacht hij ook naar anderen. 😍😍

één jaar geleden

Trots op onze sterke meisje🥰 zij lacht veel als we met haar praten n ze maakt ook veel geluiden alsof zij terug wilt praten.. zij is heel alert

één jaar geleden

Onze meid brabbelt ontzettend veel en ineens hoorde we vanochtend: aloooo (hallo?) 🤯

één jaar geleden

Onze man lacht de hele dag, ondanks z’n reflux, eczeem en andere stomme klachten ❤️.

één jaar geleden

Sinds gisteren kan hij langzaam zijn speelgoed wat vastpakken.. zo trots🥰. Maar wat worden de snel groot😭

één jaar geleden

Zo trots op onze lieve Bobby, uit de hielprik kwam dat Bobby de ziekte AGS heeft. Maar ondanks de moeilijke start groeit hij als kool. 7 kilo en super sterk. Een moeder kan niet trotser zijn 🤍