6 Reacties

één maand geleden

https://www.bol.com/nl/p/baby-heupdrager-babydrager-carry-baby-heup-drager-voor-baby-peuter-draagdoek-draagzak-baby-drager-universeel-unisex-heupdrager-baby-baby-drager-heup-one-size/9300000139519824?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze hebben wij, het werkt ontzettend goed je kindje kan ook vooruit zitten en ook hoe je op het.plaatje ziet en je hebt ook genoeg vakjes voor luierdoekjes, luiers, drinkbeker enzovoort maar op gegeven moment wordt het ook wel erg zwaar op mijn heupen, maar nog altijd minder zwaar dan op de arm, mijn partner en ik wisselen mekaar altijd af als we er langere tijd gebruik van maken.

25 dagen geleden

Wij hebben een heupzitje gehad toen onze oudste in een gipsbroek zat. Tweedehans gekocht (en weer verkocht) van het merk babyease. Ik vind het voor kortdurend gebruik handig omdat je toch minder krom gaat staan dan wanneer je kind op je heup hangt.

25 dagen geleden

Wij hebben een wildride. Super fijn ding, vorige week nog veel gebruikt in Disney. Het is een soort zak/tas dus ook makkelijk op te vouwen en mee te nemen, handiger dan die je last zien denk ik. Hij is alleen wel prijzig, ik had hem toen in de aanbieding

25 dagen geleden

Ik vond de Wildride echt een ramp. Snijd in je nek en toch last met dragen..

24 dagen geleden

Ik zou een ringsling kopen!

24 dagen geleden

Wij hebben ook een wildride, 25euro via vinted gescoord. Maar we gebruiken hem nooit. Dochter wil niet in draagzak en zet ‘m hierin ook op het gillen en tegenstribbelen. Oplossing is dan toch echt gillend in de buggy vastzetten 😅