5 Reacties

één maand geleden

Ach jeetje wat spannend! Geen ervaring mee, maar veel sterkte! En je bent op de goede plek voor zowel jezelf als je kleintje

één maand geleden

Geen ervaring mee maar ik wil je wel heel veel sterkte en beterschap wensen. Blijf vertrouwen hebben in een goede afloop. Je bent op een goede plek en mochten artsen het niet helemaal vertrouwen grijpen ze echt wel in. Zet hem op

één maand geleden

Ik heb het ook gehad met 38 weken zwangerschap. Ik kon niks binnenhouden zelfs water kwam er gelijk weer uit en hevige krampen en diarree. Paar dagen flink ziek geweest, maar met de kleine ging het verder goed. Die is uiteindelijk 3 weken later gezond geboren! Het is enorm vervelend maar verder niet schadelijk voor de baby geweest gelukkig. Ik zag het ook als een soort ‘reiniging’ van mn lichaam voor de bevalling. Veel beterschap en neem lekker je rust

één maand geleden

Hoe gaat het met je?

één maand geleden

Reactie op bibivw

Hoe gaat het met je?
Superlief ❤️ Na het infuus gisteren voelde ik me al opknappen. Blijkbaar ook een uwi , kreeg daar gister ook ineens intense klachten van, dus nu daar antibiotica voor gekregen! Ben nu sinds 16u gistermiddag thuis, nog 1 x flink overgegeven maar sindsdien niet meer en ben ik aan het opknappen gelukkig! Ik was zo bang dat de baby eronder zou lijden.. daar maakte ik me het meest zorgen over. Gelukkig gaat het nu weer beter Dankjewel 🩷