30 Reacties
茅茅n maand geleden
Ons zoontje slaapt overdag nog 1,5 uur (1 tot half 3 meestal). We gaan dan rond 7 uur naar boven en meestal slaapt hij tussen half 8 en 8 dan.
茅茅n maand geleden
Hier rond 20u15 a 20u30 meestal. Hij doet ook nog een stevige middagdut van 2,5u.
茅茅n maand geleden
Gaat ongeveer om 19.30 uur naar boven toe en doet er dan 15/20 minuten over om zelf in slaap te vallen. Soms wat langer, zoals nu met de slaapregressie. Overdag slaapt hij ongeveer nog een uurtje.
茅茅n maand geleden
19.00 en slaapt binnen 5 a 10 minuten. Hij slaapt tot 7 uur en soms later. En overdag nog bijna 2 uur. Het is een kleine slaapkop
茅茅n maand geleden
2 jaar overdag 2 uur slaap maak haar dan wakker. Avond 19.45 naar bed slaapt om
20 uur. Opstaan elke dag 07.30 maak haar wakker.
茅茅n maand geleden
Onze zoon ligt er om 19:00 uur in tot 06:30/07:00 en slaapt overdag nog 2/2:30 uur.
茅茅n maand geleden
Reactie op MelissaNo毛ll
Gaat ongeveer om 19.30 uur naar boven toe en doet er dan 15/20 minuten over ...
Hoe oud is jullie zoontje nu?
茅茅n maand geleden
Reactie op Rosalie789
Hoe oud is jullie zoontje nu?
Hij is van 16 oktober 2022, dus net twee weken 2 jaar 馃槉
茅茅n maand geleden
Savonds rond 19uur tot de volgende dag 7/8uur. Overdag slaapt die heeeeel zelden nog is. Als die slaapt smiddags slaapt die savonds niet voor 10e馃槄
茅茅n maand geleden
Hier rond 18.45 naar boven, samen met haar kleine zusje. Even samen tandenpoetsen en dan mag ze nog even op ons bed spelen of boekje lezen met papa terwijl ik de kleine klaar maak voor bed. Dan zij in de pyjama, nog even liedjes zingen, samen het licht uit doen en uiterlijk 19.15 ligt ze. Meestal tot 7.30 ongeveer, op weekdagen maken we haar wakker, in het weekend soms iets langer.
Middagslaapje doet ze hier eigenlijk alleen nog op de opvang (2 dagen in de week), dan gaat ze nog mee in het ritme van de rest. Qua slaap 's nachts merken we daar eigenlijk geen verschil in.
茅茅n maand geleden
Reactie op Ryrywire
Hier rond 18.45 naar boven, samen met haar kleine zusje. Even samen tandenp ...
Mijn dochter is nog niet eraan toe om dutjes te skippen maar wat goed om te weten dat het kan werken om thuis geen dutje te doen en op de opvang wel馃槉. Toen ze laatst eenmalig haar dutje had geskipt stortte ze om 17 uur ter aarde en schrok ze 鈥榮 nachts meerdere keren krijsend wakker馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op himan
Mijn dochter is nog niet eraan toe om dutjes te skippen maar wat goed om te ...
Ja hier zit ze vol in de 2-is-nee fase en weigert ze gewoon hoor 馃槄 We stellen het soms wel voor, maar we willen er ook geen strijd van maken, en we bouwen dan tijdens het middagdutjevan haar zusje wel wat rust in door even lekker op de bank te hangen of boekjes te lezen. Soms is ze 's avonds wel wat vermoeider, maar ik merk juist dat het naar bed gaan daardoor nog makkelijker is, ze valt vaak als een blok in slaap haha.
25 dagen geleden
Reactie op dems
Om 22.30 en ze wordt om 9 uur 鈥榮 ochtends wakker
Mag ik misschien vragen waarom zo laat? Of valt ze rond die tijd in slaap bedoel je? 鈽猴笍