25 Reacties

2 jaar geleden

Twee: één normaal paar schoenen en één keer laarsjes. Gezien ze die schoenen toch maar kort dragen vind ik meer paar persoonlijk een beetje onzin. Daarnaast ook echt goede schoenen gekocht, en dan ben je ook wel zo 50 euro kwijt.

2 jaar geleden

Wij hebben twee! 1 paar schoentjes en 1 paar laarsjes. Laarsjes is voor naar buiten als ik weet dat ze in het gras gaat kutten 🤣. Doekje er over en tis weer schoon.

2 jaar geleden

O, mijn zoontje heeft wel meer schoenen. 1 paar chelsea boots, 1 paar regenlaarzen, 1 paar timberlands en 4 of 5 paar sneakers. Ik moet er wel bij zeggen dat beide oma's vaak kleding en schoenen kopen voor hem.

2 jaar geleden

1 paar, vind ze duur zat voor die maximaal 12 weken die ze ze maar aankunnen voor ze er weer uitgegroeid zijn.

2 jaar geleden

Afhankelijk van het seizoen 2 of 4 paar. 1 paar speakers, 1 paar laarzen en in de zomer nog iets van sandalen en waterschoenen.

2 jaar geleden

Hier 3: 1x sneakers, 1x laarsjes en 1x warmere schoenen (niet echt snowboots, maar wel echte winterschoenen).

2 jaar geleden

Zolang die nog echt met een flexibele zool moet nog maar 1 paar. Vindt die schoenen toch minder mooi als de normale sneakers

2 jaar geleden

2 paar vind er meer zo zonde, 1 paar sneakers en 1 paar regenlaarsjes. Wat ik vaak doe is de sneakers aan en de laarsjes mee mocht je onverwachts ergens komen waar het erg nat/vies is blijven de schoontjes schoon.

2 jaar geleden

2 paar vind er meer zo zonde, 1 paar sneakers en 1 paar regenlaarsjes. Wat ...
*schoentjes

2 jaar geleden

2! Een paar schoentjes sneaker model van shoesme en een paar enfant laarsjes

2 jaar geleden

Twee paar gympen 😊 1x nieuw van Shoesme en 1x converse via Vinted. Allemaal nieuw vind ik zonde, want je koopt ze via vinted zo voordelig nog in deze maat (21). Dus gewoon voor de leuk heb ik net nog een paar gekocht, helemaal nieuw voor €5 🎊🤭

2 jaar geleden

mijn zoon loopt nog niet dus ik heb nog geen echte schoenen. wel een paar slofjes van de zeeman. schoenen is het enige wat ik niet tweedehands koop omdat ik wil voorkomen dat ze daar later klachten mee krijgen omdat de schoenen naar de voeten vormen. meestal koop ik mijn schoenen en die van mijn kinderen bij Ziengs of Van Haren

2 jaar geleden

Een paar leren winterschoenen, waren erg duur en kunnen goed tegen regen vies en alles. Heb ze ook een maat groter gekocht met zooltje.

2 jaar geleden

Reactie op jolijnma

Een paar leren winterschoenen, waren erg duur en kunnen goed tegen regen vi ...
Zijn van Koel trouwens, echt blij mee!

2 jaar geleden

2 paar: sneakers en regenlaarzen. In de zomer sandalen ipv laarzen (tip: crocs heeft hele fijne (nee, niet de klompjes)).

2 jaar geleden

3. Sneakers, timberland lookalikes van Bo-bell en laarzen

2 jaar geleden

Heb een paar goede mooie schoenen als we gaan wandelen. Voor echt spelen/ vies worden regenlaarsjes. En heb nog een paar goedkope gymschoentjes voor er bij :)

2 jaar geleden

3 paar: 1 soort uggs achtige laarsjes en 2 sneakers.

2 jaar geleden

2… een paar shoesme schoentjes en een paar laarzen

2 jaar geleden

2 paar sneakers en 1 paar regenlaarzen