13 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter heb ik ook eens zo aangetroffen. Toen was er niks aan de hand! Lijkt me ook niet dat zij zichzelf hard tegen de rails aan kan stoten

3 jaar geleden

Heel eerlijk, ik zie de paniek niet zo 😳🙈 mijn oudere meiden (2 en 3 jaar) slapen allebei het liefst met hun hoofd tegen het hoofdeind of de zijkant. Altijd al. Lijkt ze een geboren gevoel te geven.

3 jaar geleden

Maar omdat het natuurlijk niet fijn ligt gaan ze wel eventjes aan

3 jaar geleden

Reactie op EVos

Heel eerlijk, ik zie de paniek niet zo 😳🙈 mijn oudere meiden (2 en 3 jaar ...
Maar zij had zich echt er tegen aangedrukt… ze was ook keihard aan het huilen, ik ben echt gaan sprinten. Maar ik ben nu bang dat ze haarzelf pijn heeft gedaan of iets heeft beschadigd.

3 jaar geleden

Mijn dochter heb ik ook eens zo aangetroffen. Toen was er niks aan de hand! ...
Ik hoop het… ze had haarzelf wel echt ertegen aangedrukt. Echt geen idee hoe… durf haar gewoon geen seconde meer alleen te laten

3 jaar geleden

Maar omdat het natuurlijk niet fijn ligt gaan ze wel eventjes aan
Ze was echt keihard aan het huilen, hoop dat ze geen pijn heeft gehad

3 jaar geleden

Geen paniek, mijn oudste lag ook altijd met haar hoofd tegen het hoofdeinde en ik zelf als baby/kind ook. Misschien was het even ongemakkelijk voor haar en schrok ze, maar ik denk echt niet dat ze iets beschadigd ofzo heeft. Zou ook niet best zijn, want als je je kind in haar ledikant al niet meer alleen kan laten, waar dan wel?

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ze was echt keihard aan het huilen, hoop dat ze geen pijn heeft gehad
Niemand wil dat zijn/haar kindje pijn heeft. Maar het hoort ook bij het ontdekken. Je gaat nooit kunnen voorkomen dat je kind zich af en toe pijn gaat doen.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Maar zij had zich echt er tegen aangedrukt… ze was ook keihard aan het huil ...
Kinderen kunnen wel tegen een stootje. Een bevalling gaat er ook niet per se heel subtiel aan toe.

3 jaar geleden

Maak je geen zorgen, lijkt me echt niet nodig in dit geval. Baby's draaien en rollen nou eenmaal en liggen daardoor afentoe wel eens in de kreukels 😙 waarschijnlijk is het huilen voornamelijk van de schik maar niet van de pijn. Zou je wel adviseren om te proberen minder in paniek te raken. Je kleine meid zal echt nog wel eens meer vallen en haar hoofd stoten. Op latere leeftijd bonken sommige peuters zelfs express tegen hun bed rand aan om in slaap te vallen 🙈 Als jij in paniek bent pikt je baby dit ook op en zal (vooral als ze ouder worden) soms nog harder gaan huilen.

3 jaar geleden

Reactie op Krijtjesballon

Maak je geen zorgen, lijkt me echt niet nodig in dit geval. Baby's draaien ...
Ja je hebt echt helemaal gelijk. Dit is mijn eerste kindje, ik hoop dat ik met de tijd iets meer zelfvertrouwen ga krijgen 😅 Maak me echt constant zorgen over van alles

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ja je hebt echt helemaal gelijk. Dit is mijn eerste kindje, ik hoop dat ik ...
Dat komt vast helemaal goed 😁👍

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ja je hebt echt helemaal gelijk. Dit is mijn eerste kindje, ik hoop dat ik ...
Het vertrouwen komt vanzelf. Alleen maar lief dat je je zo'n zorgen maakt. Maar idd in dit geval niet nodig denk ik. Misschien begon ze hard te huilen omdat ze niet meer terug kon rollen? Toen mijn oudste begon te rollen in bed, was het altijd dikke paniek bij hem omdat hij niet wist hoe hij terug moest rollen en ook altijd tegen de rails aanvoelde... echt schreeuwen alsof ie gemarteld werd...