Zoals de titel zegt, enorm last van bovengenoemde symptomen. Ben nu 38+6. Andere dames hier ook last van, betekent het iets? Geen echt griep of Corona…..
Heel herkenbaar...ben 39+4 en is zo uit het niets opgekomen ik lees wel heel veel dat je lichaam aan het "schoonmaken" is voor bevalling...of dat zo is geen idee😅
Ik ben op dit moment 37+3 met een vlekkeloze zwangerschap, maar alles wat je daar zegt, is alsof ik het getypt heb!
Ik voel mij zo vreselijk belabberd! En ben zo benieuwd of dit misschien wel een voorteken is! 🙊🥰
Ik ben net zo overprikkeld als een kind die al een tijd niet geslapen heeft, echt vreselijk die hormonen! 😂
Bij je ziek voelen en hoofdpijn zou ik je verloskundige (of ziekenhuis als je daar onder controle bent) even bellen, zou met hoge bloeddruk te maken kunnen hebben. Even laten checken :)
Hier precies hetzelfde ben nu 39+3. Ik merk dat ik ook spanning in mijn lichaam heb omdat ik overmorgen een keizersnede krijg. Ben ook heel emotioneel terwijl ik heel de zwangerschap nergens last van heb gehad.
Same here ✌🏼 helaas..
zoontje ook ontzettend verkouden en heeft mij aangestoken, had vanmorgen last van m’n keel en de hele rambam. Al weken moe en snel overprikkeld.. zou wel hele dagen kunnen slapen 😴
Hier ook veel hoofdpijn (38+5). Bloeddruk was goed, maar ik herken het heel erg van de dagen voordat ik ongesteld moest worden. Het kan dus heel goed hormonaal zijn en dan is het vervelend maar niets om je zorgen over te maken. Het is een teken dat je hormoonspiegels veranderen en dat kan natuurlijk kloppen aangezien we bijna gaan bevallen. Sterkte en succes meid xx