6 Reacties

2 jaar geleden

Nachtmerries komen pas rond de 2,5 jaar, dus ik denk niet dat dat het is. Misschien kramp die hij in zijn slaap niet lekker kan verwerken? Prikkels van de dag? Helaas zal het gissen blijven bij deze kleintjes. Gelukkig slaapt ie weer lekker door als je hem getroost hebt ♥️

2 jaar geleden

Baby’s huilen tijdens het slapen om prikkels te verwerken. Heeft niks met nachtmerries oid te maken. Lekker laten slapen!

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, heb gelezen dat het met 4 maanden slaapregressie te maken heeft. Het schijnt te komen door het overgaan van de ene in de andere slaapfase. Apart hè? Hij slaapt overdag soms in de kinderwagen, dan helpt even wiegen vaak en valt ie verder in slaap, ‘s nachts m’n hand in de cosleeper of inderdaad even laten horen dat je er nog bent

2 jaar geleden

En dat verdrietige snoetje herken ik ook, echt zielig!

2 jaar geleden

Ja, hier ook herkenbaar. Op de camera heeft ze dan haar ogen dicht maar ze huilt wel. Wil haar niet uit haar slaap halen maar ook niet lang laten huilen zou ze wel wakker zijn.. wanneer haal je ze er uit? Helpt dat over de bol aaien? Of worden ze daar ook wakker van?

2 jaar geleden

Misschien heb je hier wat aan: https://www.oudersvannu.nl/baby/slapen/baby-huilt-in-slaap/. Ik vroeg mij hetzelfde af en vond dit wel een handig artikel.