12 Reacties
7 maanden geleden
Gekke vraag misschien, maar hoe is de schermtijd van je dochter? Bij ons is dit nihil tot niet, behalve wanneer onze zoon ziek is. Dit was kort geleden en had hij dus veel meer schermpje dan anders. Ineens hadden we een jongetje met heel veel driftbuien nadien. Dit is inmiddels weer over, nadat de schermtijd weer zo is als normaal (maximaal 5 minuten, op een vast moment).
7 maanden geleden
Hier hetzelfde probleem! Heel vermoeiend. Zeker omdat ik 36 weken zwanger ben. Geen tips helaas. Wat ik wel merk is dat ze het laatst ook heel bedachtzaam deed bij haar opa. Lijkt erop dat ze haar grenzen aan het verkennen is. Dus het enige wat ik kan zeggen is: probeer consequent te blijven. Hou vol!
7 maanden geleden
Dit lijkt me gewoon de start van de peuterpubertijd. Bij mijn oudste begon dat ook rond 1,5 jaar.
7 maanden geleden
Hier precies hetzelfde (1,5 jaar) pittig meisje. Zelf ook 32 weken zwanger dus soms heftig. Echt moodswings van 0-100. Laat haar altijd maar even razen en dan pak ik haar op en praat rustig tegen haar, lijkt te helpen.. ff doorbijten denk ik ja😩
7 maanden geleden
Heel herkenbaar. Zeker nu hij ook kan lopen! Vanaf t moment dat we weer vertrekken en optillen is het drama 🥲
7 maanden geleden
Zo herkenbaar.. dat met alles gooien word ik echt heel moe van. En ze heeft echt een temperament dus naast zichzelf op de grond gooien gooit ze uit woede ook met van alles.
7 maanden geleden
Reactie op EARTHCHILD
Zo herkenbaar.. dat met alles gooien word ik echt heel moe van. En ze heeft ...
Ja dit dus! Heb haar gisteren op de gang gezet. Was er helemaal klaar mee. Eerst de sokken bij de baby uit doen, toen potloden in de box gooien en daarna de speen uittrekken bij de baby. En met corrigeren gelijk krijsen en op de grond liggen.
Onze kindjes lijken nogal op elkaar volgens mij als ik in de topics kijk. Net als die van @mandyr91. Kom overal gelijkenissen tegen van jullie kindjes en de mijne 😅