10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit ook 馃ズ ook heel bang voor de dood ineenkeer.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ja precies ! Ik ook馃槶 Hoe ga jij hiermee om?

2 jaar geleden

Is dat sinds dat je een kindje hebt gekregen?

2 jaar geleden

Reactie op OR馃尭

Ja precies ! Ik ook馃槶 Hoe ga jij hiermee om?
Ben ook heel erg zoekende hierin, heb het echt na mijn bevalling gekregen. Maar bij mij is het naar mijn idee wel gaan escaleren. Ik durf nog amper te rijden, want ben ook ineenkeer bang voor auto ongelukken. Ook wanneer ik met iemand meerijd. Maar ik vind vaak wel rust in mijn geloof, weet natuurlijk niet of je gelovig bent. En het is altijd ok茅 om hulp in te schakelen als je er zelf niet meer uitkomt鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op manonnetje

Is dat sinds dat je een kindje hebt gekregen?
Nou sinds ik mn kind heb ben ik onwijs moe, maar nu sinds een maandje ben ik ook nog eens onwijs bang voor ziektes en de dood

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ben ook heel erg zoekende hierin, heb het echt na mijn bevalling gekregen. ...
Vervelend is het he.. ik rij ook geen auto meer, omdat ik zo moe ben & last heb van Derealisatie en depersonalisatie. Ik deed het eerst wel tot mijn huisarts zei van dat ik maar beter niet moet gaan rijden. Dat had me beetje angstig gemaakt. Ik ben gelovig en vind inderdaad wel mijn rust daarin.

2 jaar geleden

Reactie op OR馃尭

Vervelend is het he.. ik rij ook geen auto meer, omdat ik zo moe ben & ...
Ja 馃ズ Heb jij ook de constante angst dat je kindje ziek kan worden? ik kan er soms niet van slapen

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ja 馃ズ Heb jij ook de constante angst dat je kindje ziek kan worden? ik kan ...
Nee dat niet. Wel had mijn zoontje 5 dagen lang koorts, waardoor ik bang was dat hij een longontsteking zou hebben..

2 jaar geleden

Ik heb een collega die hier heel heel erg veel last van heeft en momenteel thuis zit met mega paniek- en angstaanvallen, tot aan huilend op de grond liggen etc. Hij komt de deur bijna niet meer uit en is helemaal van de wereld. Hij gaat naar een psycholoog en krijgt o.a. EMDR, maar heeft ook medicatie.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Dit heb ik ook sinds een aantal maanden. Ik kan er gelukkig wel mee om gaan, maar ik denk elke dag wel aan t idee. Soms vind ik zelfs slapen angstig omdat ik bang ben niet wakker te worden. Echt zo gek.