8 Reacties

9 maanden geleden

Onze dochter heeft dat ook een paar dagen gedaan toen ze tandjes kreeg. Ik maak sindsdien de flessen wat kouder en ze drinkt nu weer goed gelukkig. Misschien dat dat helpt? Succes!

9 maanden geleden

Hier al een week of 3 zo. Verschrikkelijk. En water drinkt ze ook nog niet echt. Was nu aan het proberen een fles te minderen, maar denk dat dat niks oplevert. Ze heeft hier van de week wel 2 tandjes gekregen dus misschien is dat de boosdoener. Ik maak haar nu wel vaker wakker voor een fles rond 23 uur om toch haar vocht op peil te houden. En doe ik dat niet, wordt ze rond 1 uur wakker en geef ik haar een fles van 180. Die gaat dan wel vaak op. Het is en blijft lastig..

9 maanden geleden

Reactie op MamaBamboe

Onze dochter heeft dat ook een paar dagen gedaan toen ze tandjes kreeg. Ik ...
Ik hoop dat het dit is.. ga het eens proberen

9 maanden geleden

Reactie op D1908

Hier al een week of 3 zo. Verschrikkelijk. En water drinkt ze ook nog niet ...
Ja ons meisje komt nog niet snachts. Ze wordt wel vaak wakker maar een tut is dan oké...

9 maanden geleden

Toevallig zat ik er aan te denken om hier een topic over aan te maken, maar ik zag deze al. Mijn zoontje van 8 maanden drinkt ineens ook veel minder. Al 3 dagen. De luiers zijn nog wel goed nat gelukkig. Fruithapjes en groentehapjes gaan er wel zeer goed in. Ook vind hij wat wij eten ook interessanter.. brood, macaroni e.d. Hij drinkt nog geen water en heeft ook nog geen tandjes..

9 maanden geleden

Mijn meisje drinkt ook heel slecht afgelopen dagen. Ik geef bv en ze drinkt echt max 2 minuten per keer. Zolang ze plast en vrolijk blijft probeer ik me geen zorgen te maken. Zo te lezen een fase

9 maanden geleden

Achteraf bleek ze hier een oorontsteking te hebben aan 1 kant. Met zetpillen drinkt ze weer...

9 maanden geleden

Reactie op Swiffer

Toevallig zat ik er aan te denken om hier een topic over aan te maken, maar ...
Ik zou beginnen met water aanbieden. Eventueel kun je het avondeten wat aanlengen met water.