6 Reacties

3 jaar geleden
Ik had ook bloedverlies twee dagen na mijn positieve test. Het leek teveel voor innestelingsbloeding, maar wist ook niet wat het dan wel kon zijn. Flinke klonters. Inmiddels ben ik 8 weken en afgelopen week een goede echo gehad! Misschien dat het bij mij een deel van een tweeling was… geen idee. Ik zou nog niet teveel zorgen maken!! Hopelijk zet het niet door.

3 jaar geleden
Ik had een lichte bloeding op mijn NOD. De verloskundige zei toen dat ik zelfs een aantal dagen na mijn NOD ook nog oud bruin bloed zou kunnen verliezen. Dus het kan nog van een innesteling zijn. Hoop voor je op een goede echo straks. Hier ook MA gehad in juli met nasleep tot in oktober. Afgelopen weekend heb ik buikgriep gehad met koorts, dus nu heb ik net even een kleine huilbui gehad omdat ik weer bang ben voor slecht nieuws. 😑 Succes er mee

3 jaar geleden
Bedankt voor jullie lieve en positieve berichtjes! Dat geeft weer wat hoop 🙂
Vooralsnog wordt het met het uur erger en gaat het van donkerbruin naar roest rood/bruin.. zie nog niet echt klontjes maar wel wat slijm.. de verloskundige zegt dat ze tot 6 weken sowieso niets kunnen zien of doen dus ik moet inderdaad maar even afwachten en het beste hopen🤞

3 jaar geleden
Reactie op IkkeHier
Ik had een lichte bloeding op mijn NOD. De verloskundige zei toen dat ik ze ...
Ah bah dat klinkt ook heftig. Ik had gelukkig geen nasleep en was meteen wel weer schoon. Tussendoor 1 (flinke) menstruatie gehad en daarna weer zwanger. Hopelijk heeft de groep geen invloed gehad en is alles weer goed met jou en de kleine! Jij ook succes!