20 Reacties

3 jaar geleden

Als je een draadloze kolf hebt, dan de lader mee. Verder: - bewaarzakjes of bewaarbakjes (ik gebruik zelf alleen een bakje om de precieze afmeting te lezen en dan kiep ik het in een zakje) - koeltas - iets te snacken

3 jaar geleden

Ik heb: Kolf + toebehoren Oplader Koeltasje met koelelement Bewaarflesjes 4x Hydrofieldoek Waterfles en koekjes😉

3 jaar geleden

Oja en natuurlijke zeep om af te wassen na gebruik (ik doe het zelf in een reisflacon)

3 jaar geleden

Reactie op Saraaaatje

Oja en natuurlijke zeep om af te wassen na gebruik (ik doe het zelf in een ...
Afspoelen en in de avond thuis afwassen is voldoende. Je hoeft niet steeds af te wassen.

3 jaar geleden

Ik heb: 🟣Kolf + oplader 🟣4 melkbakjes waar ik de melk in bewaar 🟣Koeltas met koelelementen (de opvangbak van de kolf bewaar ik ook koud, zodat ik niet super goed hoef om te spoelen) 🟣3 hydrofiele doeken. Voor afdrogen en eventueel morsen 🟣Flesje water 🟣Koekjes en/of Lunch 🟣Telefoon met muziek en vermaak 🟣Pasje om de kolfruimte open te kunnen maken 😆

3 jaar geleden

Ik lees even mee; goeie tips! Wat voor koeltas kunnen jullie aanraden?

3 jaar geleden

Reactie op Floppy

Ik heb er eentje van Medela met koelelement via vinted gekocht. Passen 4 flesjes in, heel tevreden over

3 jaar geleden

Reactie op Floppy

Brisby koeltasje, die is redelijk smal en er passen ook grotere flesjes in! Die van medela heb ik ook maar vind die qua formaat erg onhandig in mijn tas, zo vierkant en alleen voor flesjes van 150cc.

3 jaar geleden

Mijn tas: Kolf+oplader Koeltas 2 250cc bewaarflesjes Grote waterfles Hydrofiele doek Schoonmaakdoekjes Bezet deurhanger

3 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Ik heb er eentje van Medela met koelelement via vinted gekocht. Passen 4 fl ...
Deze heb ik ook en ik ben er ook heel blij mee. Het koelelement haal ik elke dag uit de vriezer en de melk blijft echt de hele dag koel. Ik wou dat ik het ook op Vinted had gekocht want het was niet goedkoop bij de Prénatal. Een dag voordat ik begon met werken dacht ik “oh ja shit een koeltas”, hup snel naar de winkel gegaan🤣

3 jaar geleden

Vergeet de foto's van je kleintje niet, werkt positief voor je productie als je ernaar kijkt tijdens t kolven

3 jaar geleden

Reactie op Detje84

Vergeet de foto's van je kleintje niet, werkt positief voor je productie al ...
Een filmpje van je baby terwijl hij/zij huilt werkte bij mij bij onze oudste heel goed. Tsr kwam meteen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Floppy

Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/p/brisby-4-laags-geisoleerde-koeltas-lunchtas-7-liter-jungle/9300000065294993?referrer=socialshare_pdp_androidapp Passen 4 koelelementen in, 4 flesjes van Ardo en de opvangbakken van mijn Vulpes kolf. Het pomp gedeelte van mn Vulpes past in het voorvak, samen met een doekje en een koekje.

3 jaar geleden

Goeie tip! Ik ga hem op m'n verjaardagslijstje zetten 😀

3 jaar geleden

Heb je op het werk geen koelkast? Ik lees hier vanalles over koeltassen 😅 Ik neem een broodtrommel mee waar ik de zakjes borstvoeding in doe en die zet ik dan in de koelkast. Eind van de dag broodtrommel weer mee naar huis. Verder kolf + flesje, doekje voor het knoeien en dus zakjes. Ik zie het ook als een relaxmomentje. Ben in 20 minuten echt wel klaar dus geen voer om te overleven nodig 🤭

3 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Heb je op het werk geen koelkast? Ik lees hier vanalles over koeltassen 😅 ...
Die broodtrommel is een goeie

3 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Ik heb een koeltasje om de melk mee naar huis te nemen😊. Vanaf werk kindjes ophalen bij de opvang wat vaak lang duurt en dan naar huis ben ik zo een uur verder namelijk! Soms nog even boodschappen doen ook. In principe js het dan ook niet nodig, maar ik vind het zelf een prettig idee als het die tijd oom goed gekoeld blijft

3 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Ik heb een koeltasje om de melk mee naar huis te nemen😊. Vanaf werk kindje ...
Oh ja, dan snap ik het wel. Ik ben snel thuis en ga pas later de kinderen ophalen, dus dan ligt het al lang in de vriezer 😊

3 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Hier ook een koeltasje idd. Maar ik moet voor mijn werk ook naar andere locaties, dus dan moet het wel in een koeltasje 🙈 Op de locaties zet ik het wel in de koelkast.

3 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Jawel, maar de kolfruimte en koelkast in die ruimte zijn te gebruiken door meerdere bedrijven en ik vind het geen fijn idee dat onbekenden bij mijn melk kunnen dus ik houd het liever bij me😅