6 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje krijgt ook nog 2x per dag een fles melk bij het inslapen. Tsja... sommige dingen kun je beter niet delen met het CB haha

één maand geleden

Ik geef mijn dochter ook nog 2 keer een fles met melk per dag als ze gaat slapen.. ze is het zo gewend ermee in slaap te vallen, en ze vind het heerlijk. Maar zelf wil ik het ook eigelijk stoppen, omdat ik inderdaad ook weet dat het niet goed is voor de tandjes 😔

één maand geleden

Oh hier ook hoor.. wil er ook mee stoppen maar vind het stiekem ook zelf nog een fijn momentje.. 🙈

één maand geleden

Hier ook lange tijd een avondfles gegeven aan mijn zoontje die er ook een slaapassociatie mee had. Op gegeven moment toen hij 2 was heb in warm water in de fles gedaan en na een hele zware week met veel gebrul van hem toen was de acceptatie er. Het was even doorzetten. Nu is mijn dochter 1.5 jaar en die geef ik ook de avondfles en heeft daar ook weer een associatie mee. Maar ik vind het eigenlijk wel prettig en probeer nu met name in de ochtend wat beter de tandjes te poetsen. Ik kijk het nog even aan :)

één maand geleden

Hier ook elke avond nog een fles en soms ook smiddags voor slaapje doen. Wat andere ook zeggen vind het ook een fijn momentje. Lekker knuffelen (wat hij overdag steeds minder wilt :p) fles je geven en naar bed. En idd niet alles tegen het cb zeggen haha

één maand geleden

Trek je alsjeblieft niks aan van wat het consultatiebureau dat betreft zegt. Mijn oudste zoon heeft dit altijd gedaan en hij was ongeveer 3,5 jaar toen hij er geen behoefte meer aan had. Mijn jongste is net 2 jaar en slaapt ook het beste met een fles melk en ik ga hier niet anders mee om dan bij de oudste. Er zijn slechtere dingen voor een kind dus als dit het ergste is doe je het erg goed