11 Reacties

één jaar geleden

Zo te zien wel! Wat vervelend! Er is niet zo gek veel aan te doen, smeren met verkoelende gel. Bij ons was het met 3 nachten weer prima in de nacht!

één jaar geleden

Reactie op Lo24re

Zo te zien wel! Wat vervelend! Er is niet zo gek veel aan te doen, smeren m ...
Super bedankt! Welke gel gebruikten jullie??

één jaar geleden

Eentje voor waterpokken!

één jaar geleden

Reactie op Lo24re

Eentje voor waterpokken!
Ah oke ik ga eens kijken of ik wat kan vinden

één jaar geleden

Oh vreselijk.. lijkt het inderdaad op 🥺 Ik hoop dat het verder mag meevallen (ook voor jullie)!! Zo besmettelijk als wat. Wij hebben er echt een trauma aan overgehouden, mijn zoontje en ik hebben beiden eczeem 😓 Hier duurde het een volle 2 week met meerdere bezoekjes voor ons beiden bij de HAP en tig zalfjes voorgeschreven gekregen.. 🙈

één jaar geleden

Bij ons kindje die de hand voet mond ziekte had, zag het er net zo uit

één jaar geleden

Wij hebben iedere avond een badje gedaan met zemelen. Dit vond hij fijn en droogde het uit. Heerlijk zacht huidje erna en rust bij de plekjes sterkte

één jaar geleden

Reactie op Yv92

Oh vreselijk.. lijkt het inderdaad op 🥺 Ik hoop dat het verder mag meeval ...
Oh nee wat vervelend voor jullie! Ik vind het ook tot nu toe de pittigste ziekte tot nu toe. Slapen gaat vooral niet goed :(

één jaar geleden

Reactie op sellie1990

Wij hebben iedere avond een badje gedaan met zemelen. Dit vond hij fijn en ...
Dit gaan we ook doen vanavond! Ben benieuwd. Wil echt dat het opdroogt en dat we er zo snel mogelijk vanaf zijn, zo zielig :( Hoelang duurde het bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op Teske123

Oh nee wat vervelend voor jullie! Ik vind het ook tot nu toe de pittigste z ...
Snap helemaal wat je bedoelt! Hier sliep hij enkel door bij mij in bed te liggen en strak tegen me aan. Hij had er toen ook zoveel last van dat hij niet kon slapen🥺