Hoi allemaal,
Ons zoontje heeft sinds 2 dagen koorts en sinds vannacht ook bultjes rondom en volgens mij zelfs in zijn mondje. Ook een paar bultjes op de buitenkant van zijn handje en tussen zijn billen. Hij is non stop aan het krijsen sinds 04:00 u snachts (inmiddels een halfuur geleden bij mij in slaap gevallen) en het is echt zielig. Hij wil absoluut niet drinken. Als het zo doorgaat vandaag bel ik uiteraard de HAP. Heeft iemand tips? Ervaringen zijn ook welkom. Na hoelang was de ergste pijn weg bij jullie kindjes?
Oh vreselijk.. lijkt het inderdaad op 🥺
Ik hoop dat het verder mag meevallen (ook voor jullie)!! Zo besmettelijk als wat.
Wij hebben er echt een trauma aan overgehouden, mijn zoontje en ik hebben beiden eczeem 😓
Hier duurde het een volle 2 week met meerdere bezoekjes voor ons beiden bij de HAP en tig zalfjes voorgeschreven gekregen.. 🙈
Wij hebben iedere avond een badje gedaan met zemelen. Dit vond hij fijn en ...
Dit gaan we ook doen vanavond! Ben benieuwd. Wil echt dat het opdroogt en dat we er zo snel mogelijk vanaf zijn, zo zielig :( Hoelang duurde het bij jullie?
Oh nee wat vervelend voor jullie! Ik vind het ook tot nu toe de pittigste z ...
Snap helemaal wat je bedoelt! Hier sliep hij enkel door bij mij in bed te liggen en strak tegen me aan. Hij had er toen ook zoveel last van dat hij niet kon slapen🥺