2 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik vond dit in het openbaar ook altijd lastig. Vooral enorm ongemakkelijk voor mezelf. Inmiddels ga ik bij de jongste er wat elaxter mee om maar het blijft vervelend. Ik corrigeer en indien nodig neem ik mijn dochter even uit de situatie weg. Afleiding helpt gelukkig ook. En alle ouders hebben hier mee te maken. Als de mensen om ons heen dat niet begrijpen dan is dat heel jammer voor hen馃き

茅茅n maand geleden

Ik heb maling wat mensen vinden. Maar dochter van 2 jaar ging ervandoor in de winkel. Ik erachteraan 馃ぃ begon ze te gillen en boos dat ze was. Griste ook nog een pot jam mee. Heb dus zonder schaamte gezegd dat ze die pot met mama moest terug zetten. Toen opgetild en mee genomen naar de kassa (gillende) en betaald. Uitgelegd dat ze mee moest omdat ik moest betalen en soms moet ze gewoon luisteren. En tja wat de rest ervan vind en mij aan kijkt ? Heb ik maling aan. Wil een kind wat straks goed is opgevoed. Krijg dat ook vaak terug van mensen ook vreemden. Regels zijn er. En soms mag je buiten de regels om ook eens dwars zijn.