8 Reacties

3 jaar geleden

Zou johannesbroodpitmeel proberen! Het is alleen wel zo dat 1/3 er goed op gaat, 1/3 raakt verstopt en 1/3 krijgt diarree. Het verschilt echt per kindje. Wij moeten jbpm gebruiken ivm reflux maar mijn zoontje raakt er verstopt van, daarvoor hebben we er forlax bij. Hij slaapt s avonds van 22:00 tot 6:00/7:00 en soms tot 8

3 jaar geleden

Ik zou minder in de fles doen, het is heel natuurlijk dat een baby wakker wordt en nog niet doorslaapt. Vind het beetje zielig om een baby extra vol te stoppen in de hoop dat ie dan door slaapt?

3 jaar geleden

Onze dochter raakte eerst wat verstopt van jbpm maar is er nu wel aan gewend. Ze krijgt het ivm reflux. Gaf in het begin ook veel kramp. Wij doen ook steeds wat minder in de nacht fles zodat ze er aan went. Maar wij geven droom voeding, dus dat is wel een verschil met als je kindje zelf komt voor nacht voeding.

3 jaar geleden

Voor ons zoontje hebben wij ook johannesbroodpitmeel de eerste 2weken waren hier echt een probleem met poepen daarna nergens meer last van gehad En het lijkt dat die er wel langer verzadigd van is Ons zoontje is 15weken en slaapt de klok rond 6kilo

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt er juist hele dunne poep van. Ze krijgt het i.v.m. reflux en het helpt niet persé met doorslapen hoor. De ene nacht komt ze wel voor een flesje en de andere nacht niet. Als ik haar een kleinere fles zou geven 's nachts wordt ze boos dus ook dat helpt (bij ons) niet.

3 jaar geleden

Ik zou niet weten waarom je jbpm zou gebruiken in de hoop dat je baby gaat doorslapen(of minder vaak komt). Mijn dochter krijgt het ivm reflux en komt gewoon elke 4/5u snachts 🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben geprobeerd om minder te geven. Maar laatste fles is altijd 18u30 en als die er dan is om 5u30 is die zoooo hongerig dat ik het zielig vind om te minderen. Ikzelf zou ook scheel van de honger staan dan 😂hier drinkt hij 180 id dag en wij geven dan 150 ‘s nachts. Eerst eens 120 geprobeerd, maar was wenen wenen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Juuuuuuules

Wij hebben geprobeerd om minder te geven. Maar laatste fles is altijd 18u30 ...
😂😂 arm kind. Maar dan is ie ook al 11 uur onderweg! Ons zoontje kwam bij 19:00 laatste fles eerst een paar dagen om 03:00 en dan weer 07:00. Nu is ie al vanaf 12:00 onrustig en rekken we het nog tot 02:00 en dan 05:30 😟 Los van dat doorslapen fijn zou zijn vind ik het 1. Opvallend dat de nachten zo verschillen en 2. Niet handig als hij met dat tweede flesje boven het ‘limiet’ komt. Maar ja, honger is honger 😂 probeer nu maar vooral te kijken wat dan handig is