Het zoveelste namentopic I know, maar wij komen er dus echt niet uit. Ik ben daarom benieuwd naar jullie meningen of suggesties!
Ons dochtertje van 2,5 jaar heet Loïs en ik ben nu bijna 37 weken zwanger van een jongetje. De tijd begint dus te dringen..
Mijn top : Fellon, Reign, Riley, Zayn
Zijn top : Bobbi, Dani, Joël, Juul
Oh mooie meisjesnaam! Ja dat is altijd moeilijk eh, bij ons heeft het ook lang geduurd hoor.
Juul vinden wij ook een hele mooie naam, dus ik zou gaan voor Loïs en Juul… 😍🥰
Loïs en Louan vind ik ook wel mooi.
Bobbi vind ik persoonlijk meer voor een meisje.
Moeilijk hè! Ik ben morgen uitgerekend en we zijn het er ook nog niet over eens. Ik vind jouw namen meer bij Loïs passen maar Joël past ook goed bij Loïs. Succes!
Ik ken ook alleen maar meisjes die Juul heten de jongens schrijf je inderdaad vaak als Jules. Voor mij zou Bobbie ook afvallen omdat ik het meer voor meisjes vind. Ik zou voor Fellon of joël gaan
Ik heb de naam Fellon nog nooit gehoord, maar ik neem aan dat je het hetzelfde uitspreekt als het Engelse woord felon? Dat betekent misdadiger. Prima als je dat niks kan schelen maar dat je het maar weet.
Ik heb de naam Fellon nog nooit gehoord, maar ik neem aan dat je het hetzel ...
Ja klopt, het wordt dan toch Fallon, dat is wel een bekende Engelse unisex naam. Vonden we iets te vrouwelijk door de a maar door de schrijfwijze wordt het dan toch met een a.