22 Reacties

3 jaar geleden

Oh mooie meisjesnaam! Ja dat is altijd moeilijk eh, bij ons heeft het ook lang geduurd hoor. Juul vinden wij ook een hele mooie naam, dus ik zou gaan voor Loïs en Juul… 😍🥰 Loïs en Louan vind ik ook wel mooi. Bobbi vind ik persoonlijk meer voor een meisje.

3 jaar geleden

Moeilijk hè! Ik ben morgen uitgerekend en we zijn het er ook nog niet over eens. Ik vind jouw namen meer bij Loïs passen maar Joël past ook goed bij Loïs. Succes!

3 jaar geleden

Juul, maar dan Jules (makkelijker) vind ik mooi passen!

3 jaar geleden

Reactie op Zjanies

Mannelijker bedoelde ik ;). Als ik Juul op papier zou zien staan, zou ik denken dat het een meisje was.

3 jaar geleden

Ik zou voor Joël gaan

3 jaar geleden

I like Joël

3 jaar geleden

Riley!

3 jaar geleden

Ik vind dani het leukste. Lois en Dani klinkt ook mooi vind ik

3 jaar geleden

Reactie op Zjanies

Helemaal mee eens. Vind Juul ook voor een meisje.

3 jaar geleden

Fellon vind ik leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Zjanies

Mannelijker bedoelde ik ;). Als ik Juul op papier zou zien staan, zou ik de ...
Grappig, ik vond Jules ook wel leuk maar hij wilde het persé als Juul geschreven hebben. Omdat ik dat ook meer voor een meisje vind ben ik afgehaakt 😅

3 jaar geleden

Ik ken ook alleen maar meisjes die Juul heten de jongens schrijf je inderdaad vaak als Jules. Voor mij zou Bobbie ook afvallen omdat ik het meer voor meisjes vind. Ik zou voor Fellon of joël gaan

3 jaar geleden

Joël😍. Bobbi en Fellon vind ik meer meisjesnamen..

3 jaar geleden

Jules of Joel

3 jaar geleden

Loïs en Boyd

3 jaar geleden

Clarke

3 jaar geleden

Hey Fraukel, zijn jullie er ondertussen al uit?

3 jaar geleden

Reactie op Rosas

Hey Fraukel, zijn jullie er ondertussen al uit?
Nee helaas! Wel kwam mijn vriend gisterochtend ineens met een ‘nieuwe’ naam, we zijn nog even aan het wennen om te kijken of dat ‘m definitief wordt

3 jaar geleden

Ik heb de naam Fellon nog nooit gehoord, maar ik neem aan dat je het hetzelfde uitspreekt als het Engelse woord felon? Dat betekent misdadiger. Prima als je dat niks kan schelen maar dat je het maar weet.

3 jaar geleden

Reactie op AS12

Ik heb de naam Fellon nog nooit gehoord, maar ik neem aan dat je het hetzel ...
Ja klopt, het wordt dan toch Fallon, dat is wel een bekende Engelse unisex naam. Vonden we iets te vrouwelijk door de a maar door de schrijfwijze wordt het dan toch met een a.