18 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op SLvE
Mag ik vragen waarom je het niet zou doen?
Voor de dampen die van de kaarsen af komen
3 jaar geleden
Ik brand regelmatig een kaarsje op de slaapkamer als ik lekker een serie ofzo in bed aan het kijken ben. Rooster staat altijd op de ventilatie stand.
Heb wel eens gelezen dat je je kaars het beste kan doven met je vingers of een pincet ofzo. Dan komt er geen rook vrij zoals bij blazen wel het geval is.
3 jaar geleden
Gewone kaarsen op onbereikbare plaatsen ja. Maar niet op plaatsen waar m’n dochter bij kan. Geurkaarsen doe ik sowieso niet, krijg daar zo’n hoofdpijn van.
3 jaar geleden
Niet met hem in de kamer. En geurkaarsen alleen met natuurlijke ingrediënten :)
3 jaar geleden
Ik steek gewoon kaarsjes aan als ik daar behoefte aan heb, kaarsjes worden in principe pas uitgeblazen als hij al op bed ligt. Heb er eigenlijk ook nooit echt bij stil gestaan...
3 jaar geleden
Reactie op Shannon1994
Ik steek gewoon kaarsjes aan als ik daar behoefte aan heb, kaarsjes worden ...
De slechte dampen komen helaas niet alleen van de kaars af als je de kaars uitblaast, maar ook als ie aan is. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat je het niet moet doen hoor. Moet iedereen lekker voor zichzelf bepalen of ie wel of geen kaarsjes brandt met de baby erbij
3 jaar geleden
Er staat 1 kaars aan, ik vervang ze nu voor die van Junofires en die staan echt heel mooi!
3 jaar geleden
Wij hebben led-kaarsen. Beter voor je gezondheid en voor de gezondheid van je baby