18 Reacties

3 jaar geleden

Ja

3 jaar geleden

Ja, maar alleen in de kamer waar ik zelf ook aanwezig ben. Als ik wegga, doe ik de kaars uit.

3 jaar geleden

Mag ik vragen waarom je het niet zou doen?

3 jaar geleden

Reactie op SLvE

Mag ik vragen waarom je het niet zou doen?
Voor de dampen die van de kaarsen af komen

3 jaar geleden

Wij niet, probeer de lucht zo zuiver en schoon mogelijk te houden. Geurkaarsen gebruiken we dus niet, normale kaarsen zonder geur heb ik geen interesse in verder

3 jaar geleden

Oh wow ok, helemaal niet op me opgekomen. Maar als je zo kijkt zijn er zoveel dingen waar je dan op zou moeten kunnen letten/bedenking bij hebben 😅🤭

3 jaar geleden

Geldt dit alleen voor geurkaarsen?

3 jaar geleden

Ik brand regelmatig een kaarsje op de slaapkamer als ik lekker een serie ofzo in bed aan het kijken ben. Rooster staat altijd op de ventilatie stand. Heb wel eens gelezen dat je je kaars het beste kan doven met je vingers of een pincet ofzo. Dan komt er geen rook vrij zoals bij blazen wel het geval is.

3 jaar geleden

Wij hebben elektrische kaarsen van uyumi, heel handig met afstandsbediening en nul zorgen 👌🏻

3 jaar geleden

Ik doe het niet. De dampen die van kaarsen afkomen zijn niet gezond. Ik heb nu led kaarsen aangeschaft om toch de gezelligheid van kaarsjes te hebben in huis.

3 jaar geleden

Gewone kaarsen op onbereikbare plaatsen ja. Maar niet op plaatsen waar m’n dochter bij kan. Geurkaarsen doe ik sowieso niet, krijg daar zo’n hoofdpijn van.

3 jaar geleden

Niet met hem in de kamer. En geurkaarsen alleen met natuurlijke ingrediënten :)

3 jaar geleden

Ik steek gewoon kaarsjes aan als ik daar behoefte aan heb, kaarsjes worden in principe pas uitgeblazen als hij al op bed ligt. Heb er eigenlijk ook nooit echt bij stil gestaan...

3 jaar geleden

Reactie op Shannon1994

Ik steek gewoon kaarsjes aan als ik daar behoefte aan heb, kaarsjes worden ...
De slechte dampen komen helaas niet alleen van de kaars af als je de kaars uitblaast, maar ook als ie aan is. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat je het niet moet doen hoor. Moet iedereen lekker voor zichzelf bepalen of ie wel of geen kaarsjes brandt met de baby erbij

3 jaar geleden

Er staat 1 kaars aan, ik vervang ze nu voor die van Junofires en die staan echt heel mooi!

3 jaar geleden

Wij hebben sinds kort elektrische kaarsen. Ze lijken net echt en ‘flikkeren’ zelfs. Erg handig met een nieuwsgierige kat ook.

3 jaar geleden

Wij hebben led-kaarsen. Beter voor je gezondheid en voor de gezondheid van je baby

3 jaar geleden

Wij hebben kaarsen van bijenwas, als het goed is zijn die niet of minder schadelijk.