Mijn zoontje is de laatste dagen steeds zijn kaken op elkaar aan het klemmen als ik borstvoeding geef, trekt dan gerust nog even mijn tepel naar achter. Auwwww....
Dit doet hij s'nachts niet, alleen overdag.
Iemand tips?
Ah gezellig, doet mijn zoontje ook 馃ぃ馃憥馃徎
Ik schrik er zelf altijd van waardoor hij los laat & eigenlijk moet huilen als reactie, dat helpt ookal is dat nou ook weer niet de bedoeling. ik heb geen tips helaas 馃檲
Hier met twee (heeeele scherpe) ondertandjes, juist snachts 馃 Als de borst leeg is of als ik de tweede borst aanbied en hij die niet hoeft (denk ik?). Heel zeer. En hij slaapt gewoon door 馃槺
Hier met twee (heeeele scherpe) ondertandjes, juist snachts 馃 Als de borst ...
Deed mijn dochter ook, die had met 4 maanden al 2 tanden. Ok stond op het punt om te stoppen omdat ze tot bloedens toe aan het bijten was. Heb haar toen een paar dagen iedere keer als ze het deed consequent weggelegd en genegeerd tot ze weer rustig was, weer gepakt en als ze het weer deed weer weggelegd. Nu doet ze het nooit meer dus leek wel te werken.
Deed mijn dochter ook, die had met 4 maanden al 2 tanden. Ok stond op het p ...
Aij echt? Heeeel naar! Mijn oudste deed dit ook een paar keer en daarop reageerde ik net als jij. Maar dat was overdag idd. Deze baby doet het in z'n slaap 馃槕 Gelukkig niet standaard, hopelijk vergeet hij het snel
Wat ik gehoord heb dat kan helpen is om te zorgen dat je kleintje echt naar boven moet reiken voor de borst (kin zo ver mogelijk omhoog). Het is dan namelijk moeilijker om je kaken op elkaar te doen (probeer zelf maar eens).
Hier ook, wat helpt is de vacuum eraf halen dmv je pink even wachten met voeden en opnieuw proberen . Probeer je tepel zo diep mogelijk in zijn mond te krijgen want dan kan hij minder goed bijten. een paar 100 keer herhalen en het wordt vanzelf minder