15 Reacties

3 jaar geleden

Ah gezellig, doet mijn zoontje ook 馃ぃ馃憥馃徎 Ik schrik er zelf altijd van waardoor hij los laat & eigenlijk moet huilen als reactie, dat helpt ookal is dat nou ook weer niet de bedoeling. ik heb geen tips helaas 馃檲

3 jaar geleden

Idem hier! Ik denk ofwel tandjes ofwel kwaad omdat de TSR niet snel genoeg komt

3 jaar geleden

Hier met twee (heeeele scherpe) ondertandjes, juist snachts 馃 Als de borst leeg is of als ik de tweede borst aanbied en hij die niet hoeft (denk ik?). Heel zeer. En hij slaapt gewoon door 馃槺

3 jaar geleden

Reactie op Vkaline

Hier met twee (heeeele scherpe) ondertandjes, juist snachts 馃 Als de borst ...
Ohhhh met tandjes doet n贸g meer pijn...

3 jaar geleden

Hier ook een dame die dat ook en dan er ook nog bij lachen 馃槀 De oudste deed dat ook een tijdje.

3 jaar geleden

Reactie op Steph93

Hier ook een dame die dat ook en dan er ook nog bij lachen 馃槀 De oudste dee ...
Ja ook nog lachen inderdaad!

3 jaar geleden

Reactie op Vkaline

Hier met twee (heeeele scherpe) ondertandjes, juist snachts 馃 Als de borst ...
Deed mijn dochter ook, die had met 4 maanden al 2 tanden. Ok stond op het punt om te stoppen omdat ze tot bloedens toe aan het bijten was. Heb haar toen een paar dagen iedere keer als ze het deed consequent weggelegd en genegeerd tot ze weer rustig was, weer gepakt en als ze het weer deed weer weggelegd. Nu doet ze het nooit meer dus leek wel te werken.

3 jaar geleden

Reactie op Zonnig_13

Deed mijn dochter ook, die had met 4 maanden al 2 tanden. Ok stond op het p ...
Aij echt? Heeeel naar! Mijn oudste deed dit ook een paar keer en daarop reageerde ik net als jij. Maar dat was overdag idd. Deze baby doet het in z'n slaap 馃槕 Gelukkig niet standaard, hopelijk vergeet hij het snel

3 jaar geleden

Reactie op Vkaline

Aij echt? Heeeel naar! Mijn oudste deed dit ook een paar keer en daarop rea ...
Oja dat is wel heel naar... Misschien een andere voedingshouding? Hopen dat hij er snel mee ophoudt!

3 jaar geleden

Wat ik gehoord heb dat kan helpen is om te zorgen dat je kleintje echt naar boven moet reiken voor de borst (kin zo ver mogelijk omhoog). Het is dan namelijk moeilijker om je kaken op elkaar te doen (probeer zelf maar eens).

3 jaar geleden

馃槄馃槀 hier ook! In de neus knijpen!

3 jaar geleden

Reactie op Floppy

Wat ik gehoord heb dat kan helpen is om te zorgen dat je kleintje echt naar ...
Ga ik proberen!

3 jaar geleden

Reactie op san1236

馃槄馃槀 hier ook! In de neus knijpen!
Oh dan laten ze meteen los? 馃ぃ

3 jaar geleden

Hier ook, wat helpt is de vacuum eraf halen dmv je pink even wachten met voeden en opnieuw proberen . Probeer je tepel zo diep mogelijk in zijn mond te krijgen want dan kan hij minder goed bijten. een paar 100 keer herhalen en het wordt vanzelf minder

3 jaar geleden

Reactie op Sje84

Oh dan laten ze meteen los? 馃ぃ
Hahaha ze gaat eerst lachen en dan knijp ik in haar neusje en laat ze los. En hopelijk om het af te leren. Ik deed het ook altijd bij mijn moeder. 馃ぃ