5 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb mijn litteken laten behandelen na de keizersnede door middel van cupping en bindweefselmassage. Heb er nooit pijn aan of trekkerig gevoel. Blijf altijd wel iets overhangend vel hebben, maar dat heb ik geaccepteerd. Dus bij mij heel goed!

6 maanden geleden

Het lijkt alsof het gevoelloze stuk huid groter is geworden.. maar dat zal vast zijn omdat het zo uitgerekt is😆 verder merk ik niet heel veel verschil ten opzichte van voor deze 2e zwangerschap. Ik heb wel al vanaf het begin dat ik het litteken heb dat de ene kant lichter is dan de andere kant en dat het hard aanvoelt onder het litteken. Ik ben dan ook van plan om na deze zwangerschap naar de keizersnedeclub te gaan om het te laten behandelen. Ook in de hoop dat het “afdakje” dan iets minder wordt. Daar stoor ik me nogal aan merk ik.

6 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Het lijkt alsof het gevoelloze stuk huid groter is geworden.. maar dat zal ...
Ik ben bij de keizersnedeclub geweest! Zo tevreden!! Ze leidt nu ook andere op, dus weet niet of je in de buurt woont van Amsterdam, maar anders is er misschien ook iemand anders dichterbij beschikbaar!

6 maanden geleden

Reactie op Annemiekkk

Ik ben bij de keizersnedeclub geweest! Zo tevreden!! Ze leidt nu ook ander ...
wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Ik woon redelijk in de buurt van Amsterdam dus opzich is dat geen probleem, maar dichterbij is natuurlijk ook fijn. Heb je lang moeten wachten voor je afspraak? Ik zie 9 vd 10 keer enorme wachtlijsten op haar website…

6 maanden geleden

Ik heb 3,5 jaar geleden een keizersnede gehad. Ik heb aan één kant een verdikt litteken. Bij weersveranderingen, bepaalde perioden in mijn cyclus, verlaagde weerstand of overmatige fysieke inspanning heb ik nog veel last van het litteken. Ik vind spijkerbroeken ook echt vreselijk om te dragen sindsdien.