18 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben goede ervaringen en toevallig afgelopen weekend de stoel ook omgebouwd van newborn naar babyzitje incl eetblad en kussentjes van kidsmill zelf incl extra tuigje. Vond het wel gedoe om eetblad ook te bevestigen en het “omklappen” mogelijk te maken. Echt 2 man sterk voor nodig. Wel met het newborn zitje gehad dat 1 van de drukknoopjes los ging met wisselen. Ermee teruggegaan naar babypark en is gerepareerd. Er zit een garantieperiode op dus zou gewoon proberen daarop terug te vallen en vooral aangeven dat het niet werkt en direct ook beschadigingen zijn ontstaan. Mogelijk een slechte oplage dat ze kunnen omruilen? Het hoort namelijk niet.

één jaar geleden

Reactie op DVI

Wij hebben goede ervaringen en toevallig afgelopen weekend de stoel ook omg ...
Overigens zwarte versie maar dat mag ook niet uitmaken lijkt mij. Nicht van ons heeft dezelfde ook tevreden daarom zijn wij ook voor deze gegaan.

één jaar geleden

Heb ze inderdaad al gemaild. Had al nieuwe poten gekregen, omdat daar dus een fout in zat. Maar deze beschadiging is zo prominent dat ik een beetje spijt heb. M'n zoontje heeft er 1x in gezeten, blad dus 1x erop. En gelijk deze schade :( Blij te horen overigens dat hij bij jou goed bevalt verder

één jaar geleden

Deze zit dus voorop 't zitje door het eetblad. Hij zit er verder gewoon goed op.

één jaar geleden

Wij hebben ook de Kidsmill Up! en zijn er tevreden over. Ook geen last gehad van de poten of het eetblad. Wij hebben de grey wash. Zou gewoon teruggaan naar de zaak waar je het hebt gekocht en dit voorleggen! Wie niet waagt…

één jaar geleden

Hier ook de UP! Tot nu toe heel tevreden mee en ook geen beschadigingen o.i.d. met het blad. Wel een gedoe om om te bouwen, met die boekjes en dat alles steeds los moet, maar dat kan ook aan m'n vriend liggen die eerst doet en dan leest😅

één jaar geleden

Wat bedoelen jullie precies met het omklappen van het tafeltje? Wij hebben ook de up en ik vond het een vreselijk ding om in elkaar te zetten wanneer je gaat ombouwen. 1000 boekjes en alles door elkaar. Dat kon wel wat handiger gemaakt worden

één jaar geleden

Reactie op DV90

Wat bedoelen jullie precies met het omklappen van het tafeltje? Wij hebben ...
Je kan het tafelblad zeg maar over het zitje heen klappen en dan hangt hij aan de achterkant gewoon omlaag. Zo neemt hij minder ruimte in. Of kan je bijvoorbeeld de ene keer het kindje helemaal aan tafel schuiven zonder blad en de andere keer het blad gebruiken

één jaar geleden

Reactie op Ourwaytobaby

Deze zit dus voorop 't zitje door het eetblad. Hij zit er verder gewoon goe ...
Dit is bij ons hoe die erop zit bestaat uit een hoes voor het zitje en een hoes voor de rugleuning. Overigens wel echt van kidsmill zelf speciaal voor de up. Kan bij ukje bijvoorbeeld alleen voor de tripp trap vinden maar die stoelen zijn wezelijk anders qua zit volgens mij.

één jaar geleden

Reactie op DV90

Wat bedoelen jullie precies met het omklappen van het tafeltje? Wij hebben ...
Dit is zegmaar als je het blad omklapt. Staat ook een beschrijving in het boekje van de eettray hoe dat precies gaat.

één jaar geleden

Wij vinden het een hele fijne stoel, geen problemen qua beschadigingen en het ombouwen ging ook heel soepel. Wij hebben alleen niet de vergrendeling op het blad gemaakt. Op IG zag ik dat Studio Roos en Mees wel hoezen maakt voor deze kinderstoel! 😃

één jaar geleden

Nou weer wat bijgeleerd over de stoel haha! Kom ik nu pas achter dat dit kan! Bij ons klapt het wel over het kussentje trouwens. Wel met een beetje doordrukken maar het lukt prima.

10 maanden geleden

Pff dat eetblad.. Mijn baby zit er constant op te krassen waardoor zijn nagels afbreken. Hebben jullie dit ook? Ik probeer er nu maar een stoffen lap omheen vast te maken..

10 maanden geleden

Ik heb inmiddels de stoel om kunnen ruilen en ben voor een Stokke gegaan. Volgens de verkoopster horen de klachten die we hadden niet al zo snel te ontstaan. Maar is het bij veelvuldig gebruik wel zo dat er sneller beschadigingen kunnen ontstaan.

10 maanden geleden

Reactie op Pluim

Pff dat eetblad.. Mijn baby zit er constant op te krassen waardoor zijn nag ...
Wij hebben de plastic opzettray er bij gekocht omdat in het gewone blad ook altijd etensresten makkelijk blijven zitten.

10 maanden geleden

Reactie op DV90

Wij hebben de plastic opzettray er bij gekocht omdat in het gewone blad ook ...
Ah zo. Wij hebben al de kunststof variant van de tray, niet hout (die kregen we er gratis bij). Maar om daar nou weer een laag plastic op te stapelen.. Pf je zou toch denken dat ze in het design wel rekening houden met krassen en knoeien..

10 maanden geleden

Reactie op Pluim

Ah zo. Wij hebben al de kunststof variant van de tray, niet hout (die krege ...
Ja... vond ik ook! Lijkt me vooral om toch nog maar iets extra te kunnen verkopen helaas.

10 maanden geleden

Ik vind het een super fijne stoel, ook ombouwen super easy.😁