42 Reacties

10 maanden geleden

Yes hier ook . Ook al ongeveer 1 week

10 maanden geleden

Hier precies hetzelfde sinds een aantal dagen.

10 maanden geleden

Reactie op Mk1990

Yes hier ook . Ook al ongeveer 1 week
Ik ben echt gebroken en onze oudste zoon slaapt daardoor ook echt niet genoeg meer 😔

10 maanden geleden

Ja hier ook, ik geef wel regelmatig een zetpil in de nacht en dat lijkt wel wat te helpen. Alleen soms is ze te wakker en duurt een paar uurtje voor ze weer gaat slapen 😔

10 maanden geleden

Bij ons was het ook ellende. 4 in 1 week. Wat hielp was de combinatie zetpil en lidocaine gel (even vragen bij de apotheek, wel vrij verkrijgbaar). Is sterker dan dentinox

10 maanden geleden

Mag ik aan jullie vragen hoe die ‘kiezen’ eruit zien nu? Dan kan ik me wat voorbereiden.. bij mijn dochter is het dikker tandvlees.. maar nog niet echt iets te zien.. houdt de pijn op als de kies voor een deel door is of moet het volledig erdoor zijn? Als ik voel dan voel ik wel een hard puntje..

10 maanden geleden

Reactie op Lauwiene

Ja hier ook, ik geef wel regelmatig een zetpil in de nacht en dat lijkt wel ...
Onze kinderarts zei om 's avonds een zetpil te geven dat doen we nu ook maar helpt pas tot een uur of 11 ... deze nacht was het weer elk uur.

10 maanden geleden

Reactie op Khx

Mag ik aan jullie vragen hoe die ‘kiezen’ eruit zien nu? Dan kan ik me wat ...
Ik heb bij de andere kies het gevoel dat als er de helft door was het oke was. Dat ziet vooral heel wit als je kijkt in zijn mondje en hobbelig en dik.

10 maanden geleden

Yes! Nachten gaan oke, maar nu wel al 3 dagen echt vroeg wakker (5/5:15). Zie echt behoorlijke zwelling in z’n mond. Denk dus vroege wakker daardoor. Overdag ook jengelig. Nacht nu 2 keer heel kort huiltje ook (normaal alleen bij ziek). Meer kinderen hier ook vroeg wakker door?

10 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Yes! Nachten gaan oke, maar nu wel al 3 dagen echt vroeg wakker (5/5:15). Z ...
Jaa 5.30

10 maanden geleden

Zelfde ervaring, al begin ik te twijfelen of het nog aan de kiezen ligt😅 duurt zeker al een maand deze fase. Hij krijgt er 4 tegelijk de onderste zijn door maar de bovenste zijn al een tijdje voor de helft zichtbaar..

10 maanden geleden

Ja, die kiezen zijn echt heel naar. Wij geven wat paracetamol als ie echt een slechte nacht heeft.

10 maanden geleden

Reactie op L1310

Ja, die kiezen zijn echt heel naar. Wij geven wat paracetamol als ie echt e ...
Dat doen we ook maar heeft jammer genoeg weinig effect 😔

10 maanden geleden

Reactie op Anoniemmm12

Zelfde ervaring, al begin ik te twijfelen of het nog aan de kiezen ligt😅 d ...
Icm overgang 2-1 slaapje kan het ook de 15/18 maanden regressie zijn.. denk hier een beetje van alles wat 😂

10 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Icm overgang 2-1 slaapje kan het ook de 15/18 maanden regressie zijn.. denk ...
Bestaat er nog een slaapregressie🥲 hier slaapt die al heel lang maar 1 slaapje, soms denk ik dat die zelfs al te lang is... maar ik geniet echt van me 2,5uur pauze overdag😂🙈

10 maanden geleden

Wat een hell is dit, die van mij is ook niet eens chagrijnig wakker maar wel wakker.. laatst van 0100 tot 0445... pfff zijn die van jullie ook gewoon "normaal" wakker?

10 maanden geleden

Vreselijk! Het was hier dubbele oorontsteking met 3 kiesjes tegelijk. We waren kapooooot 🤯 Nurofen hielp hier even 4/6 uurtjes en dan was het weer drama. Of tussen ons in slapen🥲 heel veel gedaan toen, konden we ook nog beetje slapen

10 maanden geleden

Hoe gaat het bij jullie met eten? Hier is dat naast slapen ook niet een enorm succes.

10 maanden geleden

Reactie op Yv92

Vreselijk! Het was hier dubbele oorontsteking met 3 kiesjes tegelijk. We wa ...
Hier ook niet pfff haha

10 maanden geleden

Hier nacht twee van de ellende. Vannacht moest ze ook echt histerisch huilen. Niets hielp. Dat belooft weinig goeds als ik hier lees dat het al een week duurt...😢