21 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Chalot
Denk dat bijna elke ouder wel eens heeft meegemaakt dat kindje ergens vanaf ...
Ze moest gelijk heel hard huilen. Ik voel me zo zo zo vreselijk gefaald. Ik blijf maar denken: hoe heb ik dit kunnen laten gebeuren? 😭
3 maanden geleden
Mijn dochter is uit een winkelwagentje met haar hoofd op de stenen vloer terechtgekomen. Ik was er zelf niet bij, maar papa was enorm geschrokken. Ook wekdienst gehad, maar ze hing 's avonds zelf letterlijk alweer in de gordijnen.
Het enige wat ze er tijdelijk aan over heeft gehouden waren 2 blauwe ogen door bloeduitstorting die naar beneden zakt. Dit is volkomen normaal, mits het niet als een soort wasbeer kringen om haar ogen ging vormen (wat niet gebeurde).
Dus waarschijnlijk komt het allemaal helemaal goed!
3 maanden geleden
Oh jemig ik kan mij voorstellen dat je erg geschrokken bent! Niet jezelf de schuld geven want zulke dingen overkomen elke ouder. Ze zijn ook zo snel, ongelukjes zitten dan in een klein hoekje. Mijn dochter is laatst achterover van de loungebank afgevallen op de stenen vloer. Enorm geschrokken maar niks aan over gehouden! Paar uur later was er ook niks meer van te merken.
3 maanden geleden
Oh wat heb je goed gereageerd door gelijk naar de huisarts te gaan! En ik snap helemaal dat je geschrokken bent! Mijn oudste is rond deze leeftijd van de commode gesprongen, doodeng, maar het viel allemaal mee gelukkig. Ik denk dat de meeste ouders wel zo’n verhaal hebben, maar leuk is anders 😔
3 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Hoe gaat het nu met haar en met jou?
Ze heeft een wondje op haar ooglid, is nu helemaal blauw en haar wangetje. Ik ben nog steeds geschrokken. Blijf het maar voor me zien. 🥲
3 maanden geleden
Om je een idee te geven, zo zag mijn dochter en de dagen na haar val uit.
3 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
Oh wat heftig! Was ze ook op haar oogjes gevallen? Haar oog is nu wel heel blauw, want ze heeft een schaafwond op haar ooglid 🥺
3 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Maar is ze verder wel vrolijk etc? Ik snap dat jij je nog zo voelt! Is het ...
Dat wel gelukkig. Ik ga vannacht naast haar slapen en haar goed in de gaten houden. Ja dit is de eerste keer dat ze van zo hoog is gevallen.😔
3 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
Sorry je gaf al aan dat ze op haar hoofd was gevallen. Ik ben blij dat ze er niets aan heeft overgehouden. Maar dit is dus ook voor mij iets om in de gaten te houden?
3 maanden geleden
Reactie op meisjelina
Sorry je gaf al aan dat ze op haar hoofd was gevallen. Ik ben blij dat ze e ...
Geeft niks, ze was inderdaad op haar hoofd gevallen. Zoals het er bij haar uit zag was normaal, pas als het echt kringen om haar ogen gaat vormen moet je aan de bel trekken. Maar blauwe oogjes is dus een normaal gevolg.
3 maanden geleden
Voor alle dames hier, is het normaal dat ze in de nacht een mondje vol heeft gekotst?
3 maanden geleden
Reactie op meisjelina
Voor alle dames hier, is het normaal dat ze in de nacht een mondje vol heef ...
Weet ik niet, maar als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de hap bellen voor overleg!
3 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
Weet ik niet, maar als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de hap bellen vo ...
Ik heb de huisarts gebeld en ze gaf aan dat een keertje geen kwaad kan en ik haar in de gaten moet houden. Maar nu ben ik echt ongerust