7 Reacties
5 maanden geleden
Heyhey,
Wij hebben die fase gehad.. en nu weer.
Heb wel geprobeerd dan bij hem te blijven, maar dan begint meneer te ouwehoeren en is het zo 21.30 😅, ik vind het ook vre-se-lijk, maar hij begint al te huilen zodra ik na het muziek beestje loop ik geef hem dan nog een dikke knuffel en kus en loop wel weg... wat een verdriet!! Maar, zodra ik halverwege de trap of beneden ben is hij stil. Het is toch een soort uittesten naar ons denk ik?
5 maanden geleden
Wij hebben ook zo een fase gehad maar zijn er best snel doorheen gekomen. Wat wij deden was:
Bedtijdritueel
Kusje, knuffel en neerleggen. We zeggen dan nog altijd wat liefs en daarna slaaplekker en dan gaat de deur dicht. Elke keer als hij ging huilen, weer terug, troosten, wegleggen en hetzelfde zeggen als altijd. Daarna de deur weer dicht.
Dit deden we soms wel 50x voor mn gevoel totdat hij rustig was, maar hierdoor leerde we hem geen nieuwe gewoontes aan zoals in slaap wiegen of erbij zitten maar lieten we hem ook niet huilen.
Hopelijk heb je er wat aan!
5 maanden geleden
Reactie op Shannon1994
Wij hebben ook zo een fase gehad maar zijn er best snel doorheen gekomen. W ...
En uiteraard wel even 2 tellen wachten of het echt huilen is of dat het misschien na een paar seconde als stopt.
4 maanden geleden
Ze zeggen dat rond deze maand omdat ze weer meer ontwikkelen , verlatingsangst terug komt en meer dromen. Misschien staat dat in verband met elkaar. Mijn dochtertje had dat continue, behalve als mijn man haar naar bed bracht , niets aan de hand dacht echt en werd zo onzeker dat het aan mij lag? vond het heel moeilijk maar we nemen nu een grens na 3x terug lopen en gedag zeggen even laten gaan. Ons had ze door als ze elke keer met haar speen gooide weer terug kwamen... (slim zijn ze)
4 maanden geleden
Ervaar dit nu ook sinds 2 weken. Wanneer ik haar in bed leg, exact hetzelfde als wat je omschrijft. Het gekke is, mijn man komt dan nadat ik weg loop en neemt het over. Hij knuffelt even met haar en kan haar vervolgens wél wegleggen. Ze gaat dan ook gewoon slapen.. maar bij mij, ho maar.