10 Reacties

6 dagen geleden

Oh herkenbaar, mijn oudste twee wilden ook nooit handschoenen aan of een muts op. Geen tips helaas. Mijn oudste wil ze wel aan sinds hij naar school gaat, ik hoop dat het bij de middelste ook zo gaat, want die gaat ook bijna naar school en wil ze ook niet aan. Ben vorige week nog met m naar de winkel geweest dat hij zelf iets uit mocht zoeken, maar nee hoor, hij wilde ze echt niet. Mijn jongste van 2 wil ze soms wel en soms niet aan. Daar ben ik al heel blij mee, want dat scheelt al weer wat

5 dagen geleden

Oh ik lees mee.. hier wil ze ze ook echt niet aan, man man wat een drama

5 dagen geleden

Mijn zoon van 2 wil wel zijn handen in zijn zakken. En hij wil ook vaak wat zijn grote zus ook wil. Wat ook helpt soms is laten zien dat jij zelf ook handschoenen aan doet. Handschoenen meenemen en aanbieden als ze klaagt om koude handen?

5 dagen geleden

Reactie op Jetjet

Mijn zoon van 2 wil wel zijn handen in zijn zakken. En hij wil ook vaak wat ...
Alles al geprobeerd. Ik krijg als antwoord: neeheeeeee nieeee handschoeeeee aan. Neeeheeeee en als ik ze dan toch aan heb gekregen wappert/trekt ze net zo hard dat de handschoenen weer uit zijn……

5 dagen geleden

Reactie op Mandy93

Alles al geprobeerd. Ik krijg als antwoord: neeheeeeee nieeee handschoeeeee ...
Mij is het met mijn eigen tips ook nog niet gelukt hoor 😅🤣. Maar hij heeft dus wel zijn handen in zijn zakken, dat scheelt. Hij weigert nu ook andere jassen aan te trekken, want die zakken kent hij nog niet. Papa heeft hem gisteren wel zo ver gekregen dat hij een muts op deed. Dat was mij ook nog niet gelukt.

5 dagen geleden

Hier zijn de mouwen van alle jassen echt veel te lang, dus op dagen dat ze echt niet wil stroop ik haar mouwen gewoon niet op zodat haar handjes daarin blijven. Niet ideaal, maar het is wat het is 🥲

4 dagen geleden

Reactie op Ryrywire

Hier zijn de mouwen van alle jassen echt veel te lang, dus op dagen dat ze ...
Ja dat deed ik bij mijn zoons ook, helpt ook wel op de fiets. Helaas lukt dat niet bij de jassen van me dochter

2 dagen geleden

Reactie op Ryrywire

Hier zijn de mouwen van alle jassen echt veel te lang, dus op dagen dat ze ...
Klopt dit heeft mijn dochter bij 1 jas, dus probeer zoveel mogelijk die jas aan te doen. Beter iets over de handjes dan niets 🙈

2 dagen geleden

Hier wil mijn dochter ook geen handschoenen aan maar dat heeft hier meer met de nee fase te maken. Hoe kkkoud het ook is. Afijn haar keus denk ik dan.

één dag geleden

Heb laast een warm pakje gekocht van Polochon, ziet ze op Vinted veel, die hebben van die mouwtjes die je kan omslaan tot een soort handschoen, zoiets werkt wel denk ik. https://www.vinted.nl/items/4083438561-combinaison-ski-polochon