13 Reacties

2 jaar geleden

Ben je hier al mee naar de huisarts geweest? Als ze zo erg zweet komt dat ergens vandaan. Een deo zonder "rotzooi" is bijvoorbeeld die van Loveli. De fresh cotton daarvan heeft ook niet zo'n sterke deo geur. Zwitsal heeft ook deo maar weet niet of daar aluminium in zit.

2 jaar geleden

Geen deo tips. Wel een andere tip; het voedsel dat je kind eet, staat in directe verbinding met zijn of haar lichaamsgeur. Wanneer kinderen sterk ruikend voedsel eten, of bepaalde groenten als knoflook en uien, dan kan het gebeuren dat er zich een sterke lichaamsgeur ontwikkeld wanneer deze voedingsmiddelen door de huid via de poriën worden afgegeven.

2 jaar geleden

Ik vind het wel heftig dat je voor een vierjarige al deo nodig hebt. Ik zou er ook eens mee naar de huisarts gaan eerlijk gezegd. Qua deo weet ik niet precies wat je het beste kunt gebruiken, maar qua wassen raad ik aan om te proberen wat er gebeurt als je echt met zeep wast. Niet met douchegel oid maar gewoon een ouderwets blok zeep. Bij mij werkt dat veel beter om geurtjes tegen te gaan.

2 jaar geleden

Reactie op L1310

Ik vind het wel heftig dat je voor een vierjarige al deo nodig hebt. Ik zou ...
Dit heb ik inderdaad ook al gedaan met echte zeep, al vanaf baby is ze een kleine zweetbal ik dacht dat sommige kindjes dit nu eenmaal meer hadden dan andere zal dan toch de huisarts maar eens bellen..

2 jaar geleden

Reactie op Hijita

Geen deo tips. Wel een andere tip; het voedsel dat je kind eet, staat in di ...
Yes hier ben ik al van op de hoogte maar het is een moeilijke eter dus dit is bij haar niet het geval

2 jaar geleden

Ik zou juist eens kijken naar wat je al gebruikt in de douche voor je dochtertje. Zeep maakt de goede bacterien ook dood en die zijn nodig om de huid in balans te houden.

2 jaar geleden

Oksel wassen met citroen!

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ik zou juist eens kijken naar wat je al gebruikt in de douche voor je docht ...
Ik douche haar al niet elke dag meer ivm eczeem en als ik haar was dan doe ik dat met een normaal stuk zeep van neutral 😫 maandag belt de huisarts mij voor een telefonische consult

2 jaar geleden

Ik hoorde toevallig mijn collega deze week enthousiast over Happy earth deo voor haar 6 jarige. Heb er verder geen ervaring mee

2 jaar geleden

Reactie op xGinnny

Ik douche haar al niet elke dag meer ivm eczeem en als ik haar was dan doe ...
Ah super goed, ben heel benieuwd waar het aan zou liggen en of deo idd de oplossing gaat zijn. Goed dat de huisarts gaat bellen

2 jaar geleden

Lijkt me niet verkeerd om hiervoor de huisarts in te schakelen. Een kindje van die leeftijd hoort niet echt naar zweet te ruiken. Mocht je toch een goede en gifvrije deo zoeken dan adviseer ik je de deo van Loveli alsmede ook hun verzorgingsproducten.

2 jaar geleden

Reactie op xGinnny

Ik douche haar al niet elke dag meer ivm eczeem en als ik haar was dan doe ...
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan.

2 jaar geleden

Reactie op Hijita

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan.
Sorry was even vergeten te updaten, huisarts had de vraag neergelegd bij de kinderarts en deze gaf aan zolang ze gezond is dat er niets aan de hand is en dat ik inderdaad gewoon deodorant kan gebruiken voor haar sommige kinderen hebben dit nu eenmaal kan ook iets tijdelijks zijn.