22 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een tweedehands stokke, gebruik nu nog de newborn set. Maar omdat het een meegroei stoel is het ook financieel een aantrekkelijke stoel
3 jaar geleden
Ik heb een stokke triptrap via marktplaats gekocht met babyset en tray voor een mooie prijs. We hebben zelf nog de newbornset aangeschaft en daar maken we elke dag gebruik van in ieder geval.
Triptrap is in ieder geval wel een fijne meegroeistoel en als je goed zoekt kan je 2e hands echt mooie vinden voor een fijne prijs😊
3 jaar geleden
Reactie op Kim_1505
Ik heb een stokke triptrap via marktplaats gekocht met babyset en tray voor ...
Wij ook!
3 jaar geleden
Wij hebben de childhome evolu, inclusief newbornset. Heel stevige stoel en past tenminste nog een beetje bij het interieur 😅
https://www.bol.com/nl/nl/p/childhome-2-in-1-hoge-stoel-2-hoogtestanden-6-maanden-tot-6-jaar-antraciet/9200000060067257/?promo=pdp_818_recentbekeken-MCM-slot_D99__3_&bltgh=hqFL25qexb6vNVADNk9FBA.2_101_tlvYFQHg86x4XqWTPiJKsA_0_1.4.ProductImage
3 jaar geleden
Hier ook de stokke tripp trapp gehaald met newbornset, babyset en tray. We hebben ook een ikea kinderstoel van 20 euro gehaald voor als we bij mijn ouders of tante etc gaan eten, die kan je wat makkelijker meenemen dan de stokke tripp trapp.
3 jaar geleden
Reactie op Elmoo
Heb zelf ook de trip trap. Zou echt geen stoel kopen met de poten die uit e ...
Precies dit. Bij mijn schoonmoeder staat die en ik struikel er minstens 5x per avond over. Heb hem zelf alleen voor on the go
3 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/hauck-alpha-plus-kinderstoel-newborn-set-grijs/9300000005662570?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wij hebben deze voor onze kinderen soort Stokke maar goedkoper en een meegroei stoel waar je tot 90 kg op kan zitten
3 jaar geleden
Reactie op Kim_1505
Ik heb een stokke triptrap via marktplaats gekocht met babyset en tray voor ...
Hier ook. Ik heb 2x de stoel gekocht voor +/- €130 incl babyset. De newbornset heb ik ook op marktplaats gekocht voor €35.
3 jaar geleden
Reactie op TPA
Vraagje voor degenen die een Tripp trapp stoel hebben; wat maakt deze nou j ...
Ik vind het fijn mijn baby ook aan tafel te zetten in het babykuipje op de Stokke. Mijn peuter zit in de babyinzet op de Stokke. De stoel kan tot latere leeftijd gebruikt worden. Zonder de babyinzet kunnen peuters zelf erop klimmen. Stoel is ook verstelbaar (niet instant) Makkelijk schoonmaken. Ik ben er tevreden mee.
Ik zou persoonlijk niet voor die maxicosi stoel kiezen met die stoffen zitting. Zeker niet als ik zie hoeveel ze knoeien eer ze zelf vaste voeding eten.
3 jaar geleden
Wij hebben een Stokke Steps. Vind ik persoonlijk geen aanrader. Iedereen is al minstens 1 keer over de poten gestruikeld haha. Ook is deze erg krasgevoelig en vervelend om schoon te maken. Alleen de newbornset vind ik dan weet wel heel handig omdat dit ook een wipper is.
Ik zou voor een tripp trapp gaan of een kidsmill up. Ervaring mee vanuit opvang en vriendinnen/familie. Ook tweedehands verkrijgbaar en vind ze echt fijn in gebruik.
3 jaar geleden
Trip trap 2e hands een nieuw kleurtje gegeven. De newborn set ook 2e hands maar nieuw in doos!
3 jaar geleden
Ik heb de stokke niet gekocht maar de Joie Mimzy 2in1 Leo.
Die heeft wieltjes dus gemakkelijk met rollen.
Als ik in de keuken ben zet ik haar er even in zodat ze me ziet 😁.
Of rol haar naar de berging bij mij want daar was ik.
Kan hem hoog en laag zetten
Is tot 3 jaar ofzo daarna heb je toch geen stoel meer nodig? Tenzij je het zelf wil natuurlijk