12 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Wij hebben de McLaren quest voor ons zoontje al paar keer meegenomen op vakantie kan ook bijna plat liggen.
3 jaar geleden
Ik heb geen tips qua type, maar als je toch een nieuwe koopt zou ik meteen kijken of die opgeklapt ook het toegestane formaat heeft om mee het vliegtuig in te nemen. Anders moet je (vaak) de buggy al samen met je bagage inleveren. Bovendien zijn ze niet echt voorzichtig met ruimbagage, er wordt nogal eens mee gegooid, ook met buggy's/kinderwagens..
3 jaar geleden
Joolz air is echt een aanrader, kan helemaal ingeklapt worden en als een tas gedragen worden. De buggy is heel licht en praktisch. Met een hand kan je hem in en uit klappen. Ook kan je zorgen dat je kleine erin kan liggen. Vooral met zo'n kleintje is het fijn dat je je buggy altijd bij de hand hebt, anders moet je wachten op de koffers en krijg je hem dan pas.
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op MamaBamboe
Ik heb geen tips qua type, maar als je toch een nieuwe koopt zou ik meteen ...
Een buggy bestaat uit een stuk en mag altijd mee tot de gate. Voordat je het vliegtuig instapt geef je die af en staat weer klaar als je uit het vliegtuig bent. Laatste stukje moet je de kleine dus wel tillen.
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op jessynaomi
Een buggy bestaat uit een stuk en mag altijd mee tot de gate. Voordat je he ...
Klopt idd dat hij soms pas bij de baggage terugkomt. Verschilt een beetje per maatschappij.
3 jaar geleden
Reactie op jessynaomi
Een buggy bestaat uit een stuk en mag altijd mee tot de gate. Voordat je he ...
Dat zou idd kunnen ja! Maar daarna gaat ie wel alsnog bij de ruimbagage. Sommigen vallen binnen het formaat van handbagage en mogen mee het vliegtuig in, dat lijkt mij persoonlijk n贸g handiger.
3 jaar geleden
Wij hebben de easywalker en dan de mini versie. Wij zijn afgelopen donderdag terug gekomen uit tenerif en ons zoontje is bijna 6 maanden. Tijdens het opstijgen en landen een flesje geven. Wat ik zelf ook fijn vond is een stoelreserveren naast het looppad, zodra hij overstuur was konden wij met hem heen en weer lopen en eventueel wiegen.
3 jaar geleden
Wij hebben een Joie pact die mee mag als handbagage. Rijdt heel comfortabel. Onze dochter was al 1,5 toen wij gingen vliegen dus heb geen echte babytips. Nieuwe speeltjes ter afleiding, flesje tijdens het opstijgen ivm de oortjes en een draagzak mee mocht je die hebben voor als de kleine toch erg onrustig is in het vliegtuig.
3 jaar geleden
Wij zijn net terug van onze vakantie naar Lanzarote. We vlogen met Transavia en is zo鈥檔 4 uur vliegen. Bij ons gelukkig allemaal vlot verlopen!
Bij het opstijgen en landen een flesje geven voor de druk. Mocht dat niet uitkomen met de voeding kan je ook een beetje water geven.
Wij hadden een kinderwagen mee die we bij de koffer hebben incheckt. Baby (net 6 maanden) ging in de draagzak mee het vliegtuig in. Let wel op als je de kinderwagen meeneemt en het ruim in moet dat die op een andere band terecht komt dan de normale koffers. Even opletten op het scherm dus waar je moet zijn. (Special luggage)
Op de heenreis zat het vliegtuig bij ons niet vol. De kleine heeft dus prima op de stoel tussen ons gespeeld en geslapen. Op de terugweg helaas geen stoel vrij dus dat was een beetje creatief zijn. Gelukkig vond hij de klaptafeltjes ook prima liggen. 馃槣 We hadden een opvouwbaar verschoningsmatje bij waar hij toch iets zachter op kon liggen.