22 Reacties

3 jaar geleden

Hier precies andersom! Hele lange benen en korte romp haha

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, broek 62, tops 68.

3 jaar geleden

Hier is het andersom! Qua broeken zit hij al op 74 maar truitjes in maat 62 passen nog prima 😊

3 jaar geleden

Gekkig he, vind het ergens ook zonde, van sommige setjes die dan niet tegelijkertijd passen😅

3 jaar geleden

Broek maat 50, trui maat 62 🙈

3 jaar geleden

Hier ook andersom. De broek moet een maatje groter dan de truien 😅

3 jaar geleden

Bij ons ook andersom! Truitjes maat 56 past nog, broeken in die maat zijn allemaal te kort, dus daar geef ik hem nu vast 62 aan :) ik geef hem al steeds vaker ook truien in maat 62 aan omdat ik die al heb liggen. Is nog een beetje ruim maar kan wel! Maar dat is met te lange broekspijpen natuurlijk lastiger...

3 jaar geleden

Hier ook echt een ramp, ligt ook echt aan het merk. Rompers heb ik nog in maat 56. Broekjes en shirts en 62 en 68 (hij is bijna 3 maanden). Van de Hema valt 62 nog ruim. Vandaag had hij een shirtje aan van c&a in 62 en dat is veels te klein. Broekjes van c&a zijn ook snel te kort.

3 jaar geleden

Reactie op Selina1502

Hier ook echt een ramp, ligt ook echt aan het merk. Rompers heb ik nog in m ...
Ja, C&A valt super klein! Noppies ook, is ook zo smal...

3 jaar geleden

Hier andersom! Lange benen dus grotere broek en korte armpjes dus kleinere trui😂😂😂 sowieso vind ik veel merken verschillen qua maat: H&M valt helemaal top, Hema verschilt per x en C&A valt echt heel klein net zoals Feetje. Dus altijd gepuzzel hier😂😂

3 jaar geleden

Hier ook nog altijd een zoektocht naar goedzittende kleertjes. Qua lengte maat 68 nodig want anders hoog water en blote polsen. Qua 'vulling' valt 62 nog best ruim, 56 zit perfect maar veels te kort😵‍💫

3 jaar geleden

Hier broek vaak te klein. Hadden wij nu net uber veel van die box/pyama pakjes met voetjes eraan gekocht 🙈

3 jaar geleden

Ik weet nog bij mijn zoontje dat ik heel lang geen setjes heb kunnen kopen omdat het of bij zijn benen te kort was en boven te goed, of boven te wijd maar de benen goed. Mijn dochtertje is iets meer in verhouding hahaha

3 jaar geleden

Mijn oudste had dat ook: lange tijd zat hij eerder in een grote trui dan een grotere broek. Nu bij 2,5j lijkt het gelijk op te gaan.

3 jaar geleden

Wij hebben het met beide meiden juist andersom haha, steeds hoog water 😅

3 jaar geleden

Hier zijn de broekjes altijd veel te lang, maar een maat kleiner is weer te strak om de billen. Ik sla de pijpen maar gewoon een paar keer om.

3 jaar geleden

Reactie op Lokasenna

Hier zijn de broekjes altijd veel te lang, maar een maat kleiner is weer te ...
Hier precies t zelfde, zit altijd strak om de billen, maar veel te lang 😂

3 jaar geleden

Reactie op Lokasenna

Hier zijn de broekjes altijd veel te lang, maar een maat kleiner is weer te ...
Bij mij is het afhankelijk van het merk. Van Hema is 62 nog te lang maar H&M is 68 bijna hoog water...

3 jaar geleden

Hier juist andersom, lange benen waardoor de truitjes in dezelfde maat groot uitvallen. Maar ik vind een beetje oversized juist wel leuk, dus dat komt goed uit 😁

3 jaar geleden

Reactie op Evaa1991

Hier juist andersom, lange benen waardoor de truitjes in dezelfde maat groo ...
Oversized truitjes vind ik ook leuk, maar bij zon broekje vind ik het dan weer slordig ofzo.