Hebben jullie ook het 'probleem' dat je een grotere maat nodig heb voor de trui/shirt en voor de broek een maat kleiner, onze jongen heeft 68 nodig ivm hoofd en lang lichaam.. en voor zn broek maat 62 (hier heeft hij een trui 68 aan waar de armen wel nog te lang is maar verder prima en broek 68 die nog veel te lang is) 😅
Bij ons ook andersom! Truitjes maat 56 past nog, broeken in die maat zijn allemaal te kort, dus daar geef ik hem nu vast 62 aan :) ik geef hem al steeds vaker ook truien in maat 62 aan omdat ik die al heb liggen. Is nog een beetje ruim maar kan wel! Maar dat is met te lange broekspijpen natuurlijk lastiger...
Hier ook echt een ramp, ligt ook echt aan het merk. Rompers heb ik nog in maat 56. Broekjes en shirts en 62 en 68 (hij is bijna 3 maanden). Van de Hema valt 62 nog ruim. Vandaag had hij een shirtje aan van c&a in 62 en dat is veels te klein. Broekjes van c&a zijn ook snel te kort.
Hier andersom! Lange benen dus grotere broek en korte armpjes dus kleinere trui😂😂😂 sowieso vind ik veel merken verschillen qua maat: H&M valt helemaal top, Hema verschilt per x en C&A valt echt heel klein net zoals Feetje. Dus altijd gepuzzel hier😂😂
Hier ook nog altijd een zoektocht naar goedzittende kleertjes. Qua lengte maat 68 nodig want anders hoog water en blote polsen. Qua 'vulling' valt 62 nog best ruim, 56 zit perfect maar veels te kort😵💫
Ik weet nog bij mijn zoontje dat ik heel lang geen setjes heb kunnen kopen omdat het of bij zijn benen te kort was en boven te goed, of boven te wijd maar de benen goed. Mijn dochtertje is iets meer in verhouding hahaha
Hier juist andersom, lange benen waardoor de truitjes in dezelfde maat groot uitvallen. Maar ik vind een beetje oversized juist wel leuk, dus dat komt goed uit 😁