9 Reacties

3 jaar geleden

Ja al prak ik aardappel ipv pureren met de staafmixer is het al kokhalzen. Laat staan ini minie stukjes brood, daar moest hij zelfs van overgeven. Ik schrik ervan

3 jaar geleden

Ja hier ook als ze brood eet, of stukjes in haar avond eten. Ze eet alleen goed als het allemaal glad is en ze het zo kan opzuigen🤭😅

3 jaar geleden

Dit is heel gezond en goed reflex, ze zijn geen stukken gewend. Wordt vanzelf beter!

3 jaar geleden

Hier ook.. hij wordt overmorgen 7 maanden en ik durf gewoon geen brood meer te geven hierdoor

3 jaar geleden

Hier ook. Brood is echt een ramp. Hij vindt het heel leuk en lekker maar na 4x kokhalven vind ik het genoeg sensatie voor de dag. 😰 Heel eng! Hoop dat het snel beter gaat want dit is niet goed voor mijn hart 😅

3 jaar geleden

Tip voor alle mama’s: solid starts op instagram, zij leggen uit hoe het werkt met kokhalzen en laten ook filmpjes zien. Misschien dan wat meer gerust gesteld 😊

3 jaar geleden

Geen zorgen, het gaat niet om hoeveel die binnenkrijgt maar dat de kleine leert dat er iets anders dan melk in zijn mond komt

3 jaar geleden

Reactie op Daan9

Hier ook. Brood is echt een ramp. Hij vindt het heel leuk en lekker maar na ...
Ik vind het ook doodeng! Wij lopen bij diëtist vanwege koemelkeiwitallergie… Spuugt veel, dus vaste voeding sneller opbouwen nu. Moet hem broodkorstjes gaan geven… Maar zij legde dus uit over kokhalsreflex en dat hij nog vrij vooraan in de mond ligt, dus dat het heel makkelijk gaat/gebeurt. Dus als je kindje brood leuk en lekker vindt zou ik het echt vooral blijven geven🙈 Die van mij gaat er echt van rillen en vooraf kokhalzen als het zijn lippen al raakt, maar maisvingers gaan prima😂

3 jaar geleden

Reactie op Suus-2225

Tip voor alle mama’s: solid starts op instagram, zij leggen uit hoe het wer ...
Deze app inderdaad! Wij geven ons zoontje eten volgens de Rapley methode en even grof gezegd komt het met stikken/verslikken neer op: Rood aanlopen en geluid maken, dan is hij het zelf aan het oplossen. Blauw worden en geen geluid, dan stikt hij. Het eerste gebeurt ongeveer 2 tot 3 keer per maaltijd. Het laatste is nog nooit gebeurd (even afkloppen:)) Ik heb ook een ehbo cursus gedaan, dat geeft wel rust.