10 Reacties

2 maanden geleden

Wij gaven onze dreumes altijd volkorenbrood, en hadden dit ook heel erg. Na elke luierwissel zat alles er onder. Wij zijn op aanraden van de opvang overgestapt op bruin/meergranen brood en sindsdien is het echt veeeeel beter. Schijnt dat volkoren toch nog vrij heftig kan zijn voor de darmpjes.

2 maanden geleden

Oké, wij wisselen af met volkoren en meergranen, dus dat kan het niet zijn. Ik zat zelfs te denken zou het met gluten te maken kunnen hebben?

2 maanden geleden

Ik merk dat mijn zoontje krokettenpoep (leuk bedacht😂) heeft als er nieuwe tanden doorkomen… zou dat het misschien kunnen zijn?

2 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Ik merk dat mijn zoontje krokettenpoep (leuk bedacht😂) heeft als er nieuwe ...
Credits voor de naam naar mijn zus 🤣. Nou, met tanden is het nog smeuïger en stinkt nog erger dan dat het gewoon doet.

2 maanden geleden

Tip: als zij zulke ontlasting heeft. Gebruik dan een klein beetje Shampoo of wasgel . Dan blijft het niet plakken aan haar Billen.

2 maanden geleden

Reactie op Tamaaara

Tip: als zij zulke ontlasting heeft. Gebruik dan een klein beetje Shampoo o ...
Ja wij gebruiken idd een fles Zwitsal bodylotion, even een flinke klodder erop en dan kan je het zo wegvegen met een doekje. Babyolie werkt ook wel goed, maar dat vind ik zelf veel meer geklieder.

2 maanden geleden

Hier ook regelmatig. Ik volg eveb

één maand geleden

Dreumes poep zover ik weet hier ook wel eens en toevallig laatst vriendin dr kind hezelfse

één maand geleden

Ons zoontje heeft dit als hij veel wit brood eet, heel irritant. Nu poept hij eigenlijk altijd op de wc, dus dat scheelt al heel veel in poetsen

één maand geleden

Mijn peuter heeft dit al een jaar. (Bijna 2) Ik loop hiervoor bij de kinderarts. Gluten test is gedaan met bloedprikken maar dit is het gelukkig niet. Verder is de groei en gewicht stabiel dus ze gooien het onder 'peuterdiarree'. In november weer terug voor meten en wegen. Zolang dat dus goed blijft doen ze verder niet veel. Nog een vraag aan jou: Hoe slaapt jouw kindje? Altijd goede slaper geweest snachts? Die van mij nog steeds elke nacht wakker en vraag me af of het misschien wel met elkaar te maken heeft,dat er misschien toch wat anders is :-(