19 Reacties

3 jaar geleden

Gewoon na 2u even stoppen voor 15min , plaspauze, luier verschonen, fles, hapje etc.

3 jaar geleden

Op reiswieg.nl kun je autobedjes huren. Er zijn vast nog meer sites die dat doen. Ik heb er geen ervaring mee

3 jaar geleden

Wij gaan aankomende vrijdag met onze kleine van 3 maand naar Oostenrijk. Wijj hebben zo'n speciaal bedje voor in de auto. Die kun je ook in een zitstand brengen. We stellen ons in op een lange rit, komt vast goed. Ohja en genoeg speelgoedjes mee 😊

3 jaar geleden

Reactie op Sjann

Wij gaan aankomende vrijdag met onze kleine van 3 maand naar Oostenrijk. Wi ...
Ah kijk! Gaat die dan overdwars op de bank? Of kan er nog 2 man op de achterbank? En jullie rijden dan in 1 stuk of toch nog ergens overnachten?

3 jaar geleden

Wij zijn iedere 2,5 uur even gestopt, ging prima! Hij (12 weken) zat in de Maxi Cosi en heeft bijna de hele reis gewoon geslapen! We zijn 's nachts vertrokken en kwamen eind van de middag aan.

3 jaar geleden

Reactie op RogerS

Wij zijn iedere 2,5 uur even gestopt, ging prima! Hij (12 weken) zat in de ...
En hoe lang stopten jullie dan?

3 jaar geleden

Half uur, drie kwartier. Even verschonen, even bewegen, voeden en weer door. :)

3 jaar geleden

Wij hebben met 9 weken 8 uur met hem gereden 2x. Gewoon in de autostoel met pauze elke 2/3 uurtjes. Dan verschonen en even rondlopen. Hij sliep heerlijk en heeft er echt geen last van gehad. Misschien met 6 maanden kan je een speeltje ophangen aan de stoel

3 jaar geleden

Reactie op Ilse Hulzebosch

Ah kijk! Gaat die dan overdwars op de bank? Of kan er nog 2 man op de achte ...