17 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, ik heb via bol.com voor 15 euro. Was de goedkoopste en ik vind hem prima werken

3 jaar geleden

Ik heb ook 2 merkloze. Werken beide goed. Alleen het bijbehorende dekseltje vind ik niet echt super. En hoorde van iemand die de Haakaa heeft dat die wel echt super zijn. Maar persoonlijk vond ik het niet nodig om een duurdere te kopen

3 jaar geleden

Ik heb de hakaa die werkt goed! Vangt alles op wat anders in m’n zoog compressed verdwijnt!

3 jaar geleden

Ik heb Medela lek schalen vind ze handiger onderweg zo een haakaa zou ze er aftrappen bij mij. Van Medela vangen alles netjes op en je kan het zo over gieten. En als je ze even in de koelkast legt werkt het verkoelend

3 jaar geleden

Ik heb Medela lek schalen vind ze handiger onderweg zo een haakaa zou ze er aftrappen bij mij. Van Medela vangen alles netjes op en je kan het zo over gieten. En als je ze even in de koelkast legt werkt het verkoelend

3 jaar geleden

Ik heb de hakaa Ladybug. Ben er blij mee. Scheelt een hoop doekjes en geknoei. Vind het fijn dat hij aardig wat Melk kan opvangen per keer, makkelijk in gebruik is, makkelijk schoon te maken, zit prettig en niet zo duur. Heb geen nadelen

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ik ga de merkloze eerst eens uitproberen, ik zie weinig bezwaren.

3 jaar geleden

En vergeet vinted niet! Ff uitkoken en klaar💁🏼‍♀️

3 jaar geleden

Hi, ah ik had net een een vraag gesteld in het bv topic, maar hoort wellicht beter hier. Ok hoorde dat je de lekmelk moet mengen met gekolfde melk omdat de lekmelk minder voedend is. Hoe mengen jullie dit, wat is de ratio? Ps. Ik gebruik de haakaa sinds vandaag. Bevalt mij. Zuigt goed aan en blijft goed zitten. Makkelijk in gebruik.

3 jaar geleden

Hebben jullie ook over productie en gebruiken jullie dan nog zo'n lekschaal? Ik vind het heel jammer dat mijn voeding in de zoogcompressen verdwijnt maar heb (heel snel) last van over productie/stuwing en las dat deze producten juist ook extra stimuleren. Dus even de vraag of jullie bekend zijn met overproductie en gebruik van deze lekschalen

3 jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Hebben jullie ook over productie en gebruiken jullie dan nog zo'n lekschaal ...
Lekschalen triggeren niet de toeschietreflex zoals een elektrische kolf. Dus creeeren geen extra stimulatie dacht ik, heb ik iig begrepen.

3 jaar geleden

Maar je hebt inprincipe niks aan deze melk want er zit weinig tot geen voeding in..

3 jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Hebben jullie ook over productie en gebruiken jullie dan nog zo'n lekschaal ...
Ik had bij mijn eerste flink overproductie, bij mijn tweede een beetje en nu bij de derde nauwelijks last van omdat ik weet waar ik op moet letten en daardoor eerder begon met 1 borst per keer en of blokvoeden. Ik gebruik de hakaa deze keer voor de lek Melk, zet hem er nauwelijks vacuüm op en heb niet het idee dat het de productie extra stimuleert terwijl het wel mooi de Melk opvangt

3 jaar geleden

Reactie op xGinnny

Maar je hebt inprincipe niks aan deze melk want er zit weinig tot geen voed ...
Ze zeggen dat dat inmiddels achterhaald is en je de Melk wel gewoon kunt gebruiken zoals andere melk

3 jaar geleden

Reactie op MomOfL

Ze zeggen dat dat inmiddels achterhaald is en je de Melk wel gewoon kunt ge ...
Ik heb vandaag een lactatiekundige over de vloer gehad ivm overproductie en het is zéker niet achterhaald, de goeie vette melk komt na de waterige melk waar weinig voedingsstoffen in zitten.. mijn kindje groeit goed en ik heb een flinke overproductie maar hij ziet nog steeds geel dit komt mede door dat hij dus vaak niet aan de goeie vette melk toekomt.

3 jaar geleden

Reactie op xGinnny

Ik heb vandaag een lactatiekundige over de vloer gehad ivm overproductie en ...
Tja, volgens mij lactatiekundige is het achterhaald en la leche leage is er ook geen voorstander van; https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/85-voormelk-en-achtermelk 🤷‍♀️

3 jaar geleden

In dit geval vertrouw ik op La Leche League, elke druppel melk is waardevol. https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/85-voormelk-en-achtermelk