26 Reacties

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-2-in-1-baby-walker-educatief-babyspeelgoed-loopwagen-met-licht/9200000107825789/?bltgh=rJaI3iVJmMQCJJauPr9MXw.2_18.26.ProductPageUrl Dit veel te hysterische lelijke ding is een echte hit hier. Ze kruipt/loopt nog niet maar alsnog vind ze ‘m geweldig 🤣

2 jaar geleden

Een doek speelzijde is hier zo’n succes! De baby en de peuter maken er zelfs ruzie om 🤭 Verder een oball, sensorische ballen, stapeltoren en knuffels. En natuurlijk al het speelgoed van haar broer 😂

2 jaar geleden

Hier speelt hij veel met de houten blokken op het moment.. en met het activiteitenbord..

2 jaar geleden

Hebben wij ook en hier ook een succes 😆 vooral het deurtje dicht klappen wanneer ik het open doe

2 jaar geleden

Houten puzzel, sensorische blokken, stapelbekers (zijn vooral leuk om ergens op te rammen 😜) bal en sinds een paar dagen een tablet van vtech (een hysterisch ding wat ik NOOIT zou kopen 😏) maar ja ze vind het geweldig. Wij wilden ook bewust niet te veel maar ergens gaat het mis.

2 jaar geleden

Ik vind de kruip en leer beer van v tech erg leuk. Verder speelt mijn zoon graag met autootjes van mijn oudste zoon, boekjes, zachte blokken en alles waar muziek uit komt

2 jaar geleden

Deze is hier nu favoriet! Verder blokken Activiteitenkubus vtech Sensory bags

2 jaar geleden

Bijtje van skiphop! Leuk om achter te tijgeren of kruipen hier bij alle 2 de zoontjes groot succe!

2 jaar geleden

Onze baby speelt veel met de activiteitenkubus van little dutch. Verder is zijn voornaamste bezigheid om de hele kamer door te tijgeren. Hij mag graag met de grote shopper waar ons oud papier in zit spelen, want dat kraakt enorm. Of de treinbaan van zijn grote broer vernielen.

2 jaar geleden

Ook een tip om gewoon wat kussens op de grond te leggen, vind ze nu met dat tijgeren/kruipen ook al geweldig

2 jaar geleden

(Stapel)bakjes (wij hebben van die sterren stapeltoren van Mushi). Lekker tegen elkaar slaan, uit elkaar halen en heel af en toe probeert ze ze in elkaar te doen. Tolletjes, piano, sambabal, muziek-ei en tamboerijn vindt onze kleine ook leuk.

2 jaar geleden

Huis staat vol speelgoed van hout tot histerisch v-tech (voordeel 2x een jongen🙈) Maar geef hem een garde, pollepel, opscheplepel etc. en hij is heerlijk zoet bezig 🤣

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ook een tip om gewoon wat kussens op de grond te leggen, vind ze nu met dat ...
Dit doen wij ook vaak, groot succes!

2 jaar geleden

Wat hier een succes is aan speelgoed: Stapeltoren, blokken, activiteitenkubus, sensorische blokken van baby Einstein, sensorische balletjes, dingen die geluid maken en een grote knuffel. Oh en t allerleukste zijn dingen die geen speelgoed zijn 😂 -heb een klein touw mandje van de action, hier kan ze balletjes in doen of met de mand zelf spelen. Vaak gaat ze er ook op trommelen 😂Was heel goedkoop en ze vind het echt geweldig. -Heb ook een gat in een kartonnen doosje gemaakt waar ze balletjes in kan doen, is ook top! -een grote doos neerzetten om in te kruipen. -oude folders geven die ze kan verscheuren of verkreukelen. Ze word helemaal wild als ik dat geef 😂

2 jaar geleden

Vershoudbakjes. Bakjes gevuld met wasknijpers. Bakjes gevuld met verschillend voelden materiaal om aan te voelen. (Schuurspons, zachte spons, doekjes) Kratje gevuld met bakjes 😂 Keyboard Boekjes vind ze ook heel leuk.

2 jaar geleden

Vershoudbakjes. Bakjes gevuld met wasknijpers. Bakjes gevuld met verschill ...
Dit vind ik nou hele leuke inspiratie!

2 jaar geleden

Een kartonnen doos Folders Maatbeker Blokken Ikea baby mobiel (om tegen te staan en dan van bovenaf te spelen) En sinds kort is deze van de action echt een enorme hit. Hij snapt dat hij de balletjes erin moet doen en ze dan naar beneden rollen en het een leuk geluidje maakt

2 jaar geleden

Leuke ideeën!!

2 jaar geleden

Reactie op Kim_1505

Een kartonnen doos Folders Maatbeker Blokken Ikea baby mobiel (om tegen te ...
Hier ook een hit! Wel de bovenste twee eraf hier, anders komt hij er zelf niet bij :)

2 jaar geleden

Hier ook een van de weinige speeltjes waarmee ik dr lekker haar gang kan laten gaan en ze zoet is