65 Reacties

9 maanden geleden

hier bijna precies 4 jaar. oudste 27 okt 2018 jongste 17 okt 2022

9 maanden geleden

2 jaar en 3 maanden, ik vind het perfect 🤗 Ze zijn zo gek op elkaar, dus dicht genoeg op elkaar om leuk te kunnen spelen. Maar de oudste is al behoorlijk zelfstandig en dat scheelt veel qua zorg, hij was bijvoorbeeld zindelijk toen zijn zusje geboren werd.

9 maanden geleden

bij ons zit er 3 jaar en 8 maanden tussen, we hadden liever dichter bij elkaar gewild maar helaas kan je dat soort dingen niet plannen

9 maanden geleden

Tussen mijn twee dochters zit 4,5 jaar verschil. Hadden het graag een jaartje eerder gewild, maar dat liep helaas anders. Maar achteraf is dit echt een prima verschil in leeftijd. Leuk topic!

9 maanden geleden

14,5 maand hier, onze jongste is nu 12 weken. Gelukkig allebei twee super rustige schatten van kinderen (afkloppen haha) dus het valt me eigenlijk veel meer mee dan ik had verwacht.

9 maanden geleden

1 jaar en 9 maanden zit er straks tussen. De 2e ging iets sneller dan verwacht 😅 dus we gaan zien hoe dat straks gaat zijn

VRIEND

9 maanden geleden

Straks als het goed is 2 jaar precies. 😁

9 maanden geleden

3,5 jaar. we hadden graag 2 a 3 jaar gewild, maar dat liep dus anders. nu is het ook wel fijn: de oudste was al veel zelfstandiger en kan mij ook goed helpen. en nu de oudste naar school gaat heb ik ook quality time met de jongste.

9 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

14,5 maand hier, onze jongste is nu 12 weken. Gelukkig allebei twee super r ...
Ah leuk! Bij ons zit er ook 14,5 maand tussen en mij valt het tot nu toe ook allemaal mee eigenlijk! Uiteraard af en toe spitsuur maargoed dat kun je niet anders verwachten natuurlijk ♥️ zou het niet anders willen

9 maanden geleden

Hier 3 jaar en 4 maanden ertussen. Door een heftig eerste jaar van de oudste heeft het even geduurd voor ik überhaupt wilde nadenken over een baby. Nu zijn ze 1 en 4,5 en vind ik het heeeerlijk. De oudste lekker naar school en ik quality time met mn kleintje🥰 Ook samen zijn ze zo lief, mn meisje is echt een lieve grote zus en haar broertje is helemaal gek op haar!

8 maanden geleden

Straks precies 2 jaar. De oudste is van 13 oktober 2022 en ben uitgerekend van nummer 2 op 16 oktober.

8 maanden geleden

Hier u 15 maanden. Jongste is nu bijna 6 weken .

8 maanden geleden

Precies 2 jaar en 4 maanden. 10 juni 10 oktober 🩷✨

8 maanden geleden

2 jaar en 2 maanden Augustus 2020 🩵 Oktober 2022. 🩷

8 maanden geleden

Reactie op Nanni55

2 jaar en 2 maanden Augustus 2020 🩵 Oktober 2022. 🩷
Bij ons precies hetzelfde

8 maanden geleden

Op 1 week na 15 mnd. Oudste van 24 okt 2022 jongste 17 jan 2024 🥰 en zo lief samen. Echt een grote zus die wilt moederen hier in huis.

8 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Hier u 15 maanden. Jongste is nu bijna 6 weken .
Leuk he zo kort op elkaar. Hier jongste nu bijna 7 weekjes. Hoe gaat het bij jullie? Gaat bij jullie de oudste ook makkelijk mee in de flow en al goed gewend aan haar nieuwe rol als grote zus? Weet nog dat jij destijds een soort gelijkend topic had aangemaakt toen wij net er achter waren dat ik zwanger van onze kleine man was.

8 maanden geleden

Reactie op DVI

Leuk he zo kort op elkaar. Hier jongste nu bijna 7 weekjes. Hoe gaat het bi ...
Leuk dat we zo dicht op elkaar zitten!! Hier goed, alleen last van spruw, hardnekkig. Voor de rest niet te klagen. Leah gaat super goed mee en is echt zo trots. Bij jullie?? Ben alleen benieuwd straks als mijn man weer gaat werken. Hij heeft nu nog 1 week vrij. Vind opstarten echt wel pittig eigenlijk. Miss gewoon gewenning hoor. Hoe doe jij dat?

8 maanden geleden

Bij ons zit er 1 jaar en 5,5 maanden tussen onze dochter en ons zoontje

8 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Leuk dat we zo dicht op elkaar zitten!! Hier goed, alleen last van spruw, ...
Hier gaat het naar omstandigheden ook goed. Interactie tussen die kleintjes is zo leuk en Esmae is heel zorgzaam en lief voor Mats. Tegenwoordig krijgt alleen hij nog kusjes van haar voor ze gaat slapen of naar de opvang gaat. Papa en mama staan daarin achteraan in de rij🤭😂 Zijn alleen wel allemaal lekker snotterig, doordat Esmae gewoon 3 dagen naar de kinderopvang gaat en dus van alles mee naar huis brengt🫣. Dus dat vind ik wel sneu voor zo’n klein mannetje. Ach ja, zo bouwen we snel weerstand op zullen we maar zeggen. Mijn vriend is alweer een maandje aan het werk nu. Sinds een week of 3 ook de dagen dat Esmae wel thuis is. Eigenlijk doe ik nu vooral die ene nachtvoeding nog door de weeks. Waarbij we wel beide even eruit gaan (1 maakt beneden fles klaar ander regelt ondertussen de verschoning). In de ochtend pakt mijn vriend dan weer Esmae als eerste op uit bed en als hij staat te douchen ga ik met haar beneden ontbijten (en geef veelal ondertussen Mats zijn ochtendfles). Waarna hij haar voor werktijd naar de opvang brengt en na werktijd ophaalt. (Bovenstaand is 9/10 gevallen op werkdagen en kdv dagen de verdeling). Op woensdag en vrijdag werk ik normaliter thuis dus hebben wij geen kdv geregeld en starten we lekker rustig op en blijven vaak nog even wat langer boven relaxen.