Straks precies 2 jaar. De oudste is van 13 oktober 2022 en ben uitgerekend ...
Ha, wij hebben vrijwel dezelfde situatie! Mijn oudste is van een weekje eerder dan de jouwe, en mijn uitgerekende datum is een halve week eerder dan de jouwe. 😊
Bij ons 2 jaar en bijna een maand. Onze zoon is van 12 okt 2020 en onze doc ...
Oh dat lijkt erg op ons. Mijn zoontje is van 16 okt 2022 en ik verwacht nog een kindje begin november dit jaar. Bij ons is dit totaal niet gepland, ben erg benieuwd hoe jij dit ervaart met deze leeftijdsverschil 😊
Oh dat lijkt erg op ons. Mijn zoontje is van 16 okt 2022 en ik verwacht nog ...
Ik vind het een fijn verschil, voor ons zelf, de oudste kan steeds meer dingen zelf doen. Op dit moment zijn we soms een politieagent, de oudste denk dat alles van hem is en zijn zusje mag nergens aankomen. terwijl zij er niets van snapt 😅.
Hier zit er 1jaar en 2weken tussen. De jongste is nu 4.5maand en sinds 2maanden vinden we onze draai wel! Echt nu al heel leuk dat kleine leeftijdsverschil
Wat toevallig hier ook, en ook (ondertussen) 30,5 week zwanger! 😁
Heel toevallig allemaal,
Ik zie namelijk dat we op de zelfde dag zijn uitgerekend.
Als we een meisje zouden krijgen wilde we haar dan Juna noemen.
Dex is van 21-10
Ik ben nu zwanger van de 2de. Mijn dochtertje is van 4 november 2022 en ik ben uitgerekend op 5 november. Precies 2 jaar er tussen. Vind ik heel bijzonder 🥰
Tussen de oudste 2 20 maanden. Nu nog kop en kont, zo leuk. Nu pubers en onwijs blij met de baby. Alle leeftijden hebben hun voor en nadelen maar dicht op elkaar is wat mij betreft echt een aanrader (net als veel , lees 17 jaar). Volg je hart ❤️