8 Reacties

8 maanden geleden

In onze wintersport vakantie begon mijn zoontje los te lopen en wij hadden gehoopt dat het door zou zetten, maar helaas , thuis vertikte hij het om weer te gaan lopen. Wij hebben ook geprobeerd om hem inderdaad iets in zn handen te geven, maar hier gaf hij niks om. Gooide het op de grond en ging langs de meubels lopen terwijl hij dus al wel los kon lopen. 4 weken later op een verjaardag trok meneertje zich omhoog en liep zo weg zonder ook maar iets vast te pakken of vast te houden. Dus nee, hier hielp het absoluut niet.

8 maanden geleden

Lol! Ik heb ook net limoenen gekocht om dezelfde reden. Dit weekend even proberen. Mijn schoonmoeder logeert dit weekend bij ons (woont in het buitenland) en we zouden het heel leuk vinden als de kleine voor het eerst los loopt als zij erbij is. (Ze mist al zoveel eerste keren...)

8 maanden geleden

Het hoeft niet perse limoenen te zijn, het gaat vooral om gewicht in zijn handjes dus het kan ook 2 mandarijnen of houten blokjes zijn.

7 maanden geleden

Ik heb dit een keer geprobeerd en toen is mijn dochtertje dus vol onderuit gegaan😂 Uiteindelijk later nog een keer geprobeerd, maar ze verzette geen stap

7 maanden geleden

Haha ik wou dit ook proberen. Ze gooit ze gewoon weg hoor want met balletjes mag ze ook gooien

7 maanden geleden

Nou, hier werkte het dus ook niet. Hij had er echt nul interesse in en wilde ze niet eens aanpakken.

7 maanden geleden

Gewoon 2 balletjes of speeltjes kun je ook proberen. Hoeven geen limoenen te zijn 😂😂😂. Maar het werkt zeer zeker niet bij elk kind, maar wel leuk om te proberen

7 maanden geleden

Pollepels in de hand geven, eerst uiteinde ook vasthouden en daarna loslaten. Dan lopen ze soms ook zelf een stukje door zonder dat ze het doorhebben!