10 Reacties

vorig jaar
Wij hebben nu de driewieler van trybike, kan ook omgebouwd worden naar 2 wieler. Hebben we al gekocht bij onze oudste (nu bijna 4). via marktplaats. Hij heeft eerst op de driewieler geoefend en later heel wat rond gereden op 2 wielen. Nu gaat hij over op een gewone fiets en kan zijn jongere broertje op de driewieler. Erg tevreden over deze loopfiets.

vorig jaar
Ziet er leuk uit! Hier ook al in de wijk zien rond rijden en volgens mij wel een aardig succes. Ik ben zelf het meest fan van de berg go2, hier heel veel gebruikt met de oudste en de jongste vindt hem nu ook geweldig. De trybike is hier amper gebruikt, voetjes kwamen steeds tegen de achterstang aan, dus veel frustratie..

vorig jaar
Met die van je foto geen ervaring. We hebben een houten driewieler gehad welke je kon ombouwen naar een tweewieler. Dit was niet handig omdat de voetjes steeds tegen de achterste wielen aankwamen. Nu hebben we een pucky, die lijkt op het fietsje van Bandit en Angels. Kindjes van vrienden van ons konden hier goed mee overweg, daarom voor deze gekozen.

vorig jaar
Wij hebben de houten loopfiets van Bandits and Angels. Een groot succes. Mijn broer had deze ook en was enthousiast. Daarom deze gekocht.
https://www.banditsandangels.com/bandits-angels/smart-bike-4in1-classic-p-1929708204.html