6 Reacties
2 jaar geleden
Voor mijn zoon hadden we het eerste jaar speelgoed van Oh my baby (zelfde idee als lovevery maar wat goedkoper). De meeste speeltjes vond/vindt hij leuk. Sommige speeltjes heeft hij nooooit naar omgekeken.
Ik vond het wel handig om in 1x een doos met speelgoed te hebben passend bij zn leeftijd. Dan hoefden we niet zelf na te denken wat we hem zouden geven🤣
Inmiddels heeft hij zoveel nieuw speelgoed gekregen (voor zijn verjaardag, sinterklaas en kerst) dat we een nieuwe set niet nodig vinden.
2 jaar geleden
Lovevery is geweldig! Het is duur maar je kan het heel goed doorverkopen, waardoor het onderaan de streep goedkoper is dan ander speelgoed. Het is ook echt kwalitatief goed speelgoed en valt niet uit elkaar. Gemiddeld verkoop ik de boxen voor €65 en €90 door (de boxen voor oudere leeftijden komen minder vaak en zijn dus duurder). Op marktplaats kan je kortingscode vinden voor de eerste 2 boxen.
2 jaar geleden
Geweldig en het geld helemaal waard. Ideaal dat je de box krijgt aan de hand van de leeftijd. Soms begreep ze een speeltje nog niet of ze vond hem niet leuk. Maar ze is nu 15 mnd en speelt ook nog met de box van bijv 6 maand. En wat ik zelf heel leuk vind is dat er ook veel speelgoed bij zit van hout. Ook kwa motoriek is het super speelgoed. Wel prijzig maar geld zeker waard. 💕 Lovevery
2 jaar geleden
Reactie op NadineSS
Lovevery is geweldig! Het is duur maar je kan het heel goed doorverkopen, w ...
Bedankt voor je reactie! Hoe vind ik de kortingscode precies? ☺️
2 jaar geleden
Wij hebben em ook al vanaf het begin en heb tot op heden mijn abonnement nog niet opgezegd. Heel mooi kwalitatief speelgoed wat bijdraagt aan de ontwikkeling. Het is prijzig, maar je verkoopt het zo weer en je krijgt eindelijk precies waar je kleine aan toe is.
Ik weet niet of je het fijn vindt, maar ik kan je een kortingcode geven van €20, echter moet ik dan wel je mail adres hebben zie ik 😳. Kijk maar of je dat ziet zitten om dat te delen
2 jaar geleden
Hier ook meerdere keren over nagedacht.
Wij hebben t niet gedaan want ik vind de boxen gericht op de ontwikkelings gemiddelden. En geen enkele kind is gemiddeld. Uiteindelijk zullen ze wel met alles spelen maar niet tegelijk met alles uit 1 box. Wij kijken dus naar wat onze dochter leuk vind en ik zoek hetzelfde op internet als wat er in een box zit. Alleen dan niet van lovery