12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de joolz luiertas en die van maxicosi. Die van maxicosi op de 9mnd beurs gewonnen vinden wij minder fijn dus gaat mee naar de opvang. Joolz vinden wij fijner want kan bovenlangs helemaal “rondom” open en is breeder/minder hoog dus overzichtelijker daardoor.

3 jaar geleden

Wij hebben een rugzak van Dusq. Heel blij mee.

3 jaar geleden

Ik heb de Baere Amsterdam luiertas en ben mega tevreden. Groot, veel vakken, super kwaliteit en past perfect om de handsteun van diverse kinderwagens en buggy’s.

3 jaar geleden

Ik heb deze inzet gekocht voor de Noos luiertas, ideaal!

3 jaar geleden

Ik heb een luiertas van little company. Fijne luiertas maar uiteindelijk gebruik ik minstens zo vaak een rugtas van de ikea die op meerdere manieren open kan

3 jaar geleden

De Noos tas, met 2 kleine toilettasjes waar al zn kleine spullen inzitten. 1 luiertasje met doekjes erbij en 1 tasje met schone kleren, zetpil, zonnebrand, hoedje, etc.

3 jaar geleden

Ik gebruik de snoozzz luiertas. Ik vind hem echt super. Er zitten hele handige vakken in. En die kan je er ook uit halen. Dan heb je gewoon een grote tas

3 jaar geleden

Ik heb de rugzak van Lässig en hoewel er veel in kan, ben ik ook altijd aan het graven, dus bij dezen een afrader ;) (Ik ben er overigens wel blij mee want ik wilde graag een rugzak, maar jouw probleem lost deze niet op)

2 jaar geleden

Wij hebben een Joolz luiertas. Heel erg overzichtelijk en past genoeg in voor een dagje uit. Bij ons eerste kindje vonden we een rugzak net zo makkelijk, vanaf wanneer de flesjes eraf gaan. Hebben nu een Kipling maar zie veel ouders met een Fjallraven en die lijkt me ook wel handig.

2 jaar geleden

Ik heb die van nanabeebi. Echt heel erg fijn!

2 jaar geleden

Jollein

2 jaar geleden

Had eerst van Noos maar vonden we zo onhandig. Daarna een Nanabeebi look-a-like en nog steeds heel blij mee.