7 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou een maatje groter halen inderdaad! Ik heb die beige/roze met stipjes. Mijn dochter heeft maat 62 maar vind die maillot krapper dan de hema leggings/broekjes in dezelfde maat

2 jaar geleden

Ik vind de maillots van de Hema heel klein vallen.. zou een maatje groter pakken. Dan zit het voor je dochter ook wat fijner
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Heel klein idd! Mijn meisje draagt ook 56/62 maar de maillot 62/68 zit nu goed. 50/56 was echt al te strak(die hadden we ook haha)

2 jaar geleden

Kocht ze altijd eerst “op maat” maar ze vallen klein … dus beter maatje groter nemen 😊.

2 jaar geleden

Heel klein inderdaad!

2 jaar geleden

Ik vind ze fijner dan van de zeeman of Prenatal. Vanwege dat er vaak wat pullig wordt bij de zeeman of prenatal. Wel een maatje groter kopen dan je kindje nu heeft.

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips! :)