40 Reacties

4 jaar geleden

Onze meiden heten Emilia en Sienna

4 jaar geleden

Hier al 1 dame thuis die heet Ninthe!

4 jaar geleden

Wij krijgen ene jongen haha , maar deze namen stonden bij mij op het lijstje voor een meisje !💓 Alisa Jela Marly / Marley Novi Lexi Mylène Mylana Lois / Loïs Jadey / Jaid / Jade Rèmy Noëlla Lynn / Rynn Lucy Fenna Roxy Aimy Kyra Jelina/ yelina

4 jaar geleden

Wij krijgen ene jongen haha , maar deze namen stonden bij mij op het lijstj ...
Leuke namen! Toen we zwanger waren van ons zoontje vonden we het super moeilijk om een jongens naam te vinden, hadden een heel lijstje meisjes namen, en konden geen leuke jongens naam vinden. Uiteindelijk toch gelukt gelukkig😂 Maar nu pakte we dat lijstje met meisjes namen er weer bij, en vinden we niks meer leuk en nu vind ik het ineens super moeilijk om een meisjes naam te vinden, zo lastig!😂

4 jaar geleden

Hoii hooii, Dit staat bij mij op het lijstje voor een meisje! Succes met naam zoeken🥰 Celia betekenis is `hemel ` Aysima betekenis is `vol met leven` Myra betekenis is ` zee, oceaan` Livia betekenis is `olijfboom ‘ Almina Alara Ceylin betekenis is ‘poort naar de hemel’

4 jaar geleden

Lotte Noor Nova Mae

4 jaar geleden

Renate😉

4 jaar geleden

Reactie op Lisah92

Lotte Noor Nova Mae
Nova en Mae vind ik ook heel leuk! Maar m’n partner vind t niks 😢

4 jaar geleden

Reactie op moeder van Gayim

Hoii hooii, Dit staat bij mij op het lijstje voor een meisje! Succes met n ...
Mooie namen! Dankjewel, vind het zo lastig…

4 jaar geleden

Onze dochter heet Romée, maar dat hoor je nu wel steeds iets meer. Was bijna 4 jaar geleden echt nog origineel 😅

4 jaar geleden

Wij hebben 2 meiden die Thalischa en Elyla heten. Thalischa komt af van Talisha. Zelf wat letters bij gemaakt 😅

4 jaar geleden

Gisele! 🥰

4 jaar geleden

Als het een meisje wordt bij ons, dan wordt het Yara Mae (met Mae als tweede naam) 🥰

4 jaar geleden

Als het en meisje word zal ze lovely/ loveley heten 🥰

4 jaar geleden

Als onze een meisje is noemen we haar Aliana 💓

4 jaar geleden

Ik vind Ayla & Nayla leuke namen

4 jaar geleden

Ik lees mee! Wij weten niet wat het wordt.. jongensnaam zijn we al wel uit maar meisjesnaam vind ik lastiger 😫

4 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Onze dochter heet Romée, maar dat hoor je nu wel steeds iets meer. Was bijn ...
Romée is erg mooi

4 jaar geleden

Voor een meisje hebben wij de naam Elena uitgezocht en voor een jongen weten we het nog niet. Nu afwachten wat het wordt!

4 jaar geleden

Reactie op Mango22

Voor een meisje hebben wij de naam Elena uitgezocht en voor een jongen wete ...
Elena zou ook bovenaan ons lijstje staan, maar mijn nichtje heet zo waardoor die naam vervalt😭 Ze woont in het buitenland en zien haar 1x per 3 jaar ofzo maar toch vind ik dan dat die naam niet kan ofzo.. zo jammer