8 Reacties

3 jaar geleden

Is bij mijn zoontje soms zelfs zo als ik nog bezig ben met voeden.. had mijn eerste ook. Dus het zal wel normaal zijn. Dan is de melk al dieper zijn lijfje in geweest denk ik.

3 jaar geleden

Onze baby heedt hetzelfde. Soms dik en klonterig, soms gewoon melk, een andere keer is het transparant (maagzuur ofzo denk ik?)

3 jaar geleden

Is hetzelfde, als je melk afkolft zie je op gegeven moment ook dat je vetklontjes in de melk krijgt. Dat gebeurd in de maag van de baby ook. Die klontjes zijn dus het vette deel van je melk :)

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Is hetzelfde, als je melk afkolft zie je op gegeven moment ook dat je vet ...
Ooh! Interessant

3 jaar geleden

Ik dacht altijd melk + zuur = wrongel. Mijn kleine bedankt ik altijd even voor de ricotta als hij wat terug geeft :p

2 jaar geleden

UP Hoi mama's, Hoe gaat het nu met het spugen bij jullie? Hier gaat het soms heel goed en dan weer veel melk teruggeven, is niet echt een peil op te trekken. Elke dag is anders!

2 jaar geleden

Reactie op SVH96

UP Hoi mama's, Hoe gaat het nu met het spugen bij jullie? Hier gaat he ...
Haha ik liep net de trap af en heel mijn onderarm ondergespuugd. Maar dat gebeurt echt nauwelijks meer. Denk door de vaste voeding die ze erbij krijgt dat de melk sneller verdikt in de maag. Ze draagt ook niet meer de hele dag een slabbetje

2 jaar geleden

Reactie op SVH96

UP Hoi mama's, Hoe gaat het nu met het spugen bij jullie? Hier gaat he ...
Sinds hij vast voedsel krijgt spuugt hij eigenlijk niet meer馃槉 echt heel af en toe een klein beetje maar dat is meer omdat hij direct op zijn buikje wil spelen na het drinken馃槄