8 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Manonv94
Waarom heb je het idee dat je te weinig hebt?
Ik krijg niet genoeg in de kolf
3 jaar geleden
Reactie op Ons_kimmeke
En ik kan zoniet opzij zetten voor de kdv
3 jaar geleden
Reactie op Ons_kimmeke
Kolfde je voorheen wel meer? Is het altijd laag geweest dan passen je kolfschilden misschien niet goed. Probeer evt voor je naar bed gaat een keer extra te kolven. En anders kan inderdaad powerkolvrn 2x per dan voor 3dgn een verschil maken
3 jaar geleden
Powerkolven inderdaad!
Ik kolf op werk vaak ook net iets te weinig (geen contact met je kind doet veel). Ik heb daarom 5 dagen in de avond gepowerkolfd (leuk woord) als mijn dochter op bed lag. Dan laat ze genoeg tijd tussen de volgende voeding om weer nieuwe melk te maken en kon ze dus gewoon in de nacht weer bij me drinken zonder dat ik leeg was.
Mijn lichaam is door dat powerkolven gewend geraakt aan een ‘extra voeding’ rond 9 uur. Die voeding kolf ik nu elke avond af (beide borsten leeg kolven), en zo heb ik wat extra voor als ik op werk niet genoeg kolf. Ik kolf hier nu elke dag zo’n 150 ml mee
3 jaar geleden
Reactie op Manonv94
Kolfde je voorheen wel meer? Is het altijd laag geweest dan passen je kolfs ...
Ja voorheen produceerde ik minstens 2X 150 ml aan elke borst volgens de flesjes van Medela.
3 jaar geleden
Ik kolf normaal 150 ml aan elke borst in 1 sessie en daar blijft het bij, volgens de flesjes van Medela. Nu is het 200 ml (150 ml uit 1 borst en 50ml uit de andere) en data blijft het ook bij. Ik moet trouwens kolven omdat ik heel veel kracht heb achter men melkstraal. Men zoontje verslikt zich anders.